Redge Technologies 
Przekraczanie granic 

PROJEKT

Gdy firma Atende Software, największy dostawca usług w zakresie telewizji internetowej w Polsce, wydzieliła się pod koniec 2020 roku ze spółki Atende SA, stało się jasne, że będzie potrzebować nowej strategii i brandingu. Stanęliśmy przed wyzwaniem stworzenia pojemnej marki korporacyjnej o globalnych możliwościach. Przy okazji zachowując elementy dotychczasowej identyfikacji.

Zaczęliśmy od pogłębionych wywiadów z przedstawicielami zarządu w celu lepszego poznania charakteru spółki i jej długofalowych planów. Rozmawialiśmy także z wyselekcjonowaną grupą klientów.

Dzięki temu wypracowaliśmy zapis misji, wizji, celów oraz kluczowych wartości marki. Następnie płynnie przeszliśmy do implementacji ich w nowym brandingu.

 

 

 

REALIZACJA

Nowoczesne spółki technologiczne często korzystają z pojęcia krawędzi (edge). Nawiązują do niego, gdy mówią o przetwarzaniu brzegowym (edge computing) czy najnowszych osiągnięć technologicznych (cutting-edge technology). Postanowiliśmy wykorzystać to w identyfikacji wizualnej.

Jak pokazać normalnie nieuchwytną krawędź? Najlepiej z pomocą światła, które ją uwidoczni. Dlatego dla każdej z marek dobraliśmy odpowiednie palety barwne. Białe światło związane jest marką główną. Kolor czerwony przypisany został ochronie serwerów przed atakami DDoS, a zestaw narzędzi do tworzenia telewizji internetowej – przejście barwne przywołujące na myśl kolorowy świat rozrywki.

Stworzyliśmy również spójne logotypy, które łączą w sobie świat cyfrowych technologii i analogowego hardware’u. Cały system zawierał kompletną identyfikacje wizualną, audiowizualną, akcydensy firmowe, stronę www i elementy dekoracji biura.

 

EFEKTY

RedgeTechnologies w terminie wywiązało się z warunków porozumienia z Atende SA. Powstała nowa marka, którą nie tylko nawiązuje do dotychczasowych osiągnięć firmy, ale przede wszystkim pozwala realizować zamierzoną ekspansję międzynarodową. Po rebrandingu firma ogłosiła nawiązanie współpracy z funduszem venture capital RKKVC, mającym na celu wspólne poszukiwanie potencjalnie przełomowych technologii. Kontynuuje również umacnianie swojej pozycji na rynku polskim, wdrażając swoje produkty m.in. w serwisach wideo dla Wirtualnej Polski.

CREDITS

Klient: Redge

Analiza, Strategia, Design: One Eleven

SHARE:
/
Pracowaliśmy dla:
aleo
warka
vercom
ttv
e.wedel
usp_zdrowie
unilever
tvp
redbull
r22
play
pelavo
nc+
maspex
kir
ing
perla
kompania_piwowarska
ibuprom
erbud
dilmah
dauman
redge
cosmedica
apap
tvn
bausch
bigmilk
Loading