ŁĄCZYMY KOMPETENCJE Z RÓŻNYCH DZIEDZIN KOMUNIKACJI. PRACUJEMY W INTERDYSCYPLINARNYCH ZESPOŁACH BADAWCZO-STRATEGICZNO-DESIGNERSKICH.

Innowacje

Pomagamy w rozwoju istniejącego biznesu znajdując nowe pola kompetencji i pomagając w rozszerzeniu oferty. 

Wspieramy procesy innowacji od idei do realizacji. Identyfikujemy i szacujemy potencjał rynkowy, opracowujemy koncepcję, a następnie pomagamy 
w inkubacji i skalowaniu projektu. Na życzenie realizujemy każdą fazę do wprowadzania na rynek w modelu end2end.

Uczestniczymy nie tylko w opracowaniu samego pomysłu, ale również w opracowaniu produktu i sourcingu, przygotowaniu budżetu i planu skalowania oraz 
w organizacji efektywnego zespołu, niezbędnego 
w pierwszej fazie. Kontrolujemy wdrożenie i pierwsze aktywacje marketingowe.

Dobieramy różne typy kompetencji poprzez poszukiwanie odpowiednich osób do projektu. Zespół od samego początku może stanowić integralną część procesu.

Strategia

Zajmujemy się szeroko rozumianymi strategiami 
i koncepcjami marketingowymi. Od portfela marek, 
przez strategię marki, portfolio produktowe, aż po strategię brandingową i aktywizację.

Budujemy marki, które głęboko angażują konsumentów, mają świeżą, emergentną propozycję i przede wszystkim mają istotne znaczenie w procesie decyzyjnym. Przeprowadzamy marki przez zmiany wynikające 
z transformacji biznesowej i marketingowej.

Radzenie sobie z trudnymi wyzwaniami marketingowymi 
i inicjowanie transformacji przez lata było naszym podstawowym polem kompetencji. Mamy ogromne doświadczenie w pracy dla marek będących w niesprzyjających okolicznościach.

Wielokrotnie pracowaliśmy z wymagającymi kategoriami produktowymi. Znajdujemy rozwiązania w sytuacjach, gdy wcześniejsze próby rozwiązania danego zagadnienia okazywały się nieskuteczne.

DIAGNOSTYKA

Wszystkie nasze projekty zawierają w sobie elementy diagnostyki. Do ich realizacji stosujemy zwinne, interdyscyplinarne podejście, mieszając płynnie różnorodne perspektywy badawcze – data, qual, quant, semiotyka, etnografia.

Wykonujemy również odrębne projekty analityczne i audytorskie /kategoria, marka, sytuacja/.

Opracowujemy własne metodologie diagnostyczne i metody testowania zaawansowanych prototypów rozwiązań /narzędzie ICL™/ dbając o to, żeby miały one przełożenie na realne decyzje biznesowe i wybory konsumenckie.

DESIGN

Tworzymy komunikację za pomocą designu – branding, naming, storytelling, packaging.

Dlatego myślimy w kategoriach całościowego doświadczenia płynnie przechodząc pomiędzy formami i dziedzinami projektowania. Operujemy na równi słowem i obrazem we wszystkich punktach styku, generując przy tym spójne doświadczenie.

Umożliwiamy markom bezpośredni kontakt z odbiorcami i wejście z nimi w dialog. Dzięki formie, przekazujemy najważniejsze dla biznesu treści. Budujemy emocje wokół marki.

Dialog z nami inspiruje organizacje i pozwala zespołom jednoczyć się wokół wypracowanej wspólnie kultury wizualnej i narracji marki.

NASZE KOMPETENCJE

innowacje

design thinking

identyfikacja okazji rynkowych

rozwój nowych produktów

ocena potencjału rynkowego

business model canvas

kalkulacja modeli biznesowych

inkubacja marek i produktów

pogłębiona analiza badań

warsztaty koncepcyjne

eksperymentalne metody diagnostyczne

identyfikacja kluczowych dylematów

strategie marketingowe

pozycjonowanie

audyty marek

architektura portfolio

rozwój produktów i usług

warsztaty strategiczne

customer journey

insighty

dedykowana diagnostyka

analiza danych

ocena i pomiar marek

benchmarking

semiotyka

identyfikacja ukrytych założeń

warsztaty dissruption

pomiar wielkości rynku

design offline i online

identyfikacja wizualna

doświadczenie z marką

narracja

packaging design

Pracowaliśmy dla:
aleo
warka
vercom
ttv
e.wedel
usp_zdrowie
unilever
tvp
redbull
r22
play
pelavo
nc+
maspex
kir
ing
perla
kompania_piwowarska
ibuprom
erbud
dilmah
dauman
redge
cosmedica
apap
tvn
bausch
bigmilk
Loading