Tworzymy zespół doświadczonych strategów i designerów napędzanych przez dedykowaną diagnostykę.

Joanna Warchulska
finances
Natalia Malita
project management
Joanna Warchulska

Finanse

W One Eleven odpowiedzialna za nadzór nad finansami, planowanie, monitorowanie efektywności projektów oraz administrację.

Absolwentka Sciences Po i Collège des Ingénieurs w Paryżu. Z finansami związana od ponad 20 lat. Kolejne szczeble finansowego doświadczenia zdobywała zarówno w dużych korporacjach, jak i agencjach marketingowych. Zrealizowała międzynarodową kwalifikację z zakresu finansów Chartered Global Management Accountant.

Prywatnie lubi musicale i deszczowe dni.

ZAMKNIJ
Natalia Malita

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów. Odpowiada za produkcję sesji zdjęciowych oraz realizację materiałów audiowizualnych. Wspiera dział administracji i księgowości.

Wcześniej pracowała w domach produkcyjnych i była zaangażowana w produkcję programów telewizyjnych dla takich stacji jak TVN czy TVN Style.

Za swój najważniejszy projekt uznaje współtworzenie marki Medilâge. Podczas tego procesu była zaangażowana w koordynację szerokiego zakresu działań – od współpracy z podmiotami zewnętrznymi, nadzór nad produkcją opakowań i materiałów promocyjnych, po tworzenie strony internetowej czy koordynację działań w mediach społecznościowych.

Prywatnie lubi jogę, kino i spacery. Nie lubi szybko zachodzącego słońca zimą.

ZAMKNIJ
Karolina Wojdyna
diagnostics
Anna Andrzejewska
strategy
Karolina Wojdyna

Diagnostka

W One Eleven projektuje i koordynuje procesy badawcze oraz przygotowuje raporty analityczne w oparciu o pozyskaną wiedzę.

Wcześniej pracowała w agencji badawczej Synovate (obecnie Ipsos), w której odpowiadała za prowadzenie całościowych projektów ilościowych. Pracowała również w dziale badań T-Mobile, gdzie była odpowiedzialna za projekty z obszaru satysfakcji i lojalność klientów, a także za badanie mystery shopping. Koordynowała również liczne testy usług i produktów telekomunikacyjnych, badania reklamy (tracking, pre-testy, post-testy), projekty etnograficzne, a także badania eventów sponsorowanych przez T-Mobile.

Za swój najważniejszy projekt uznaje uczestniczenie w pracach nad rebrandingiem marki Era na T-Mobile.

Lubi horrory i jazdę na rolkach. Nie lubi nie mieć czasu na oglądanie horrorów i jazdę na rolkach.

ZAMKNIJ
Anna Andrzejewska

Strateżka

W One Eleven zajmuje się opracowaniem strategii marek – w tym ich pozycjonowania, strategii portfelowych oraz tworzeniem założeń dla nowych brandów.

Wcześniej pracowała w agencji badawczej Synovate (obecnie Ipsos), gdzie odpowiadała za prowadzenie całościowych projektów jakościowych dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Pracowała również w agencjach reklamowych DDB oraz VMLY&R, gdzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji marek, a także w Deloitte – tam zajmowała się konsultingiem marek.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie platformy komunikacji dla marki T-Mobile oraz PZU.

Prywatnie lubi grać w tenisa i jeździć na snowboardzie. Nie lubi brukselki.

ZAMKNIJ
Andrzej Olkowicz
project management
Zuzanna Gałuszka
strategy
Andrzej Olkowicz

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami firmy. Zarządza również zespołem project managmentu.

Wcześniej pracował w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Przez 5 lat odpowiadał za wszystkie działania związane z konkursem i galą Effie Awards – w tym m.in. kontakty ze sponsorami, jurorami i Komitetem Organizacyjnym. Wcześniej zajmował się organizacją i koordynacją eventów korporacyjnych dla takich firm jak Microsoft, Mercedes Benz Polska, Imperial Tabacco czy Volkswagen Bank.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie programu MBS by Effie, którego był pomysłodawcą i współtwórcą. Brał aktywny udział w całym procesie jego powstawania – od idei do realizacji.

Prywatnie lubi nowe technologie i gry. Nie lubi nudy oraz powtarzalności.

ZAMKNIJ
Zuzanna Gałuszka

Strateżka

W One Eleven zajmuje się tworzeniem strategii marki i komunikacji oraz dba o to, aby założenia przekładały się na design.

Wcześniej pracowała w jednej z wrocławskich agencji brandingowych, gdzie była odpowiedzialna za wypracowywanie konceptów i kompleksowe budowanie wizerunku marek. Związana z Uniwersytetem Wrocławskim, na którym robi doktorat w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach oraz prowadzi zajęcia na kierunku Komunikacja Wizerunkowa.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje te, które wymagały głębokiego wejrzenia w kulturę – experience design i strategię komunikacji klubu techno, koncept storytellingowy dla jednej z polskich winnic oraz strategię marki zajmującej się tworzeniem limitowanych serii rzeźb we współpracy z rozpoznawalnymi artystami.

Lubi słowa, spicy miso ramen i targi staroci. Nie lubi, kiedy nie ma śniegu zimą, surowego selera oraz emotikon.

ZAMKNIJ
Marta Kasprzak
project management
Marzena Janiszewska—Kwapisz
diagnostics
Marta Kasprzak

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów, ustalaniem harmonogramów, budżetów, procesów, a także kontaktem z klientem.

Wcześniej pracowała jako project manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Zajmowała się organizacją konkursu EFFIE. Była również event managerem w Ośrodku Analitycznym THINKTANK.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje koordynację licznych konferencji biznesowych dla międzynarodowych korporacji i przedstawicieli administracji rządowej.

Prywatnie lubi podróże. Nie lubi jeździć na nartach.

ZAMKNIJ
Marzena Janiszewska—Kwapisz

Diagnostka

W One Eleven projektuje badania, odpowiada za ich realizację i przygotowuje wnioski dla działu strategii.

Wcześniej pracowała w rodzimych agencjach badawczych, w których odpowiadała za badania ilościowe. Ma również doświadczenie z badaniami eyetrackingowymi i merchandisingowymi. Wykonywała w sumie ponad 100 projektów dla takich marek jak m.in. Empik, Innogy, Auchan, Carrefour, Danone, Grupa Żywiec czy Wedel.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie nowej marki suplementów piękna Medilage. Była odpowiedzialna za cały proces diagnostyczny – od zidentyfikowania potrzeb konsumentek i lekarzy, poprzez przeprowadzenie serii wywiadów pogłębionych, aż po testy konceptu i produktu.

Prywatnie lubi odnawiać meble i robić na drutach. Nie lubi biegać oraz pić kawy.

ZAMKNIJ
Paweł Bulaszewski
diagnostics
Tomasz Bartnik
partner / strategy
Paweł Bulaszewski

Analityk

W One Eleven zajmuje się analizą danych sprzedażowych oraz elementami szeroko rozumianego desk research: analizą konkurencji, komunikacji, pozycjonowania oraz benchmarkami.

Pracuje w O11E od początku istnienia, czyli od ponad 10 lat. Wcześniej jako freelancer działał na różnych polach marketingu.

Za swój najważniejszy projekt uznaje wielokategorialną eksplorację trendów światowych w suplementacji i rozwiązaniach wellness dla kobiet, zakończoną rekomendacją wyraźnych kierunków koncepcyjnych dla nowych marek.

Lubi muzykę amerykańską. Nie lubi braku punktualności.

ZAMKNIJ
Tomasz Bartnik

Partner, strategia

Założyciel One Eleven. Odpowiada za wizję rozwoju firmy oraz uczestniczy w procesach budowy strategii i opracowywaniu innowacji.

Wcześniej był Vice Prezesem i Chief Strategic Officerem w Grupie Saatchi & Saatchi w Polsce oraz uczestniczył w pracach międzynarodowego zespołu nadzorującego działy strategii EMEA. W przeszłości był również Partnerem w Corporate Profiles Consulting. Współtworzył i zarządzał zespołami agencji strategicznych oraz działami strategii agencji reklamowych. W sumie strategią para się od ponad 20 lat i posiada bogate doświadczenie w pracy z różnymi kategoriami produktowymi, markami i wyzwaniami. Jest także wielokrotnym laureatem i jurorem Effie, a od 3 lat członek Komitetu Organizacyjnego tego konkursu. Współpracownik do projektów społecznych przy PRB. Członek Rady Edukacyjnej SAR i Rady Programowej SSM SAR. Wykłada na MBS by Effie oraz SSM SAR.

Za swoją najważniejsze cechy uważa progresywność i otwartość w myśleniu, oraz umiejętność szybkiej adaptacji do okoliczności, zmiany metody czy wykonania radykalnego pivotu koncepcyjnego. Jak sam twierdzi – jedyną stałą w jego pracy jest zmiana.

Lubi mocny wiatr oraz dużą falę. Nie lubi spacerów.

ZAMKNIJ
Piotr Gąsienica-Daniel
strategy
Marek Zieliński
project management / NPD
Piotr Gąsienica-Daniel

Dyrektor Strategii

W One Eleven zarządza działem strategii i odpowiada za koordynację złożonych projektów koncepcyjnych.

Wcześniej pracował po stronie klienta jako Główny Specjalista ds. Strategii Marketingowej i Badań w PZU oraz w międzynarodowej firmie badawczej TNS (dzisiaj Kantar). Zrealizował kilkadziesiąt projektów strategicznych i badawczych dla podmiotów z branż FMCG, finansowej, technologicznej i usługowej.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie strategii portfelowej i brandingowej Grupy PZU po akwizycji podmiotów na rynkach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz kompleksową obsługę strategiczną portfela marek i innowacji Grupy USP.

Prywatnie lubi chodzić po górach i grać w tenisa. Nie lubi góralskiej muzyki i squasha.

ZAMKNIJ
Marek Zieliński

New product development

W One Eleven zarządza Inkubatorem i zajmuje się nadzorem nad całościowym wdrożeniem projektów. Dzięki jego pracy przygotowana strategia i biznesplan zmieniają się w funkcjonujący biznes z własnym zespołem.

Wcześniej pracował w agencji reklamowej UWB, w której obsługiwał klientów korporacyjnych takich jak Philip Morris czy Starbucks. Działał w agencji eventowej VOC Events, gdzie był odpowiedzialny za organizację dużych wydarzeń i kontakt z mediami. Ma również doświadczenie z pracy w środowisku start-upowym w obszarze opieki zdrowotnej.

Za swój najważniejszy projekt uznaje Spiropharm Marathon Project, dzięki któremu amatorzy, w tym osoby głuche, mogły przygotować się i wystartować w jednym z największych maratonów na świecie z cyklu Abbott World Marathon Majors. Był również odpowiedzialny za stworzenie Medilâge – innowacyjnej marki na rynku suplementów piękna.

Prywatnie miłośnik festiwali muzycznych, street art, nowych technologii. Balansuje na granicy strefy komfortu, nieustannie walcząc z monotonią i poszukiwaniem nowych doświadczeń. Nie lubi schematów i standardowych rozwiązań.

ZAMKNIJ
Zuzanna Kolmus
diagnostics
Krzysztof Goryński
diagnostics
Zuzanna Kolmus

Diagnostyk

W One Eleven zajmuje się analizą procesów rynkowych i zachowań konsumenckich, a także poszukiwaniem insightów służących podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych.

Wcześniej pracowała jako ilościowo-jakościowy badacz rynku w KANTAR Polska. Należała do zespołu zajmującego się oceną potencjału innowacji i procesami NPD. Była członkinią jednostki doradczej KANTAR Youth Board – panelu strategiczno-doradczego firmy. Została wyróżniona nagrodą KANTAR G.O.L.D. w kategorii Open Mind 2017.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje: inicjatywę „Ziemianie atakują“, której celem był pomiar poziomu świadomości i otwartości na działania Polaków w kontekście zmian klimatycznych. Pracowała również przy rozwoju wiodących marek FMCG jak Stock, British American Tobacco i Herbapol.

Prywatnie lubi filmy z lat 90tych i kontakty międzyludzkie w stylu ‘sprzed pandemii’. Nie lubi nadintencji, nadinterpretacji i nerkowców.

ZAMKNIJ
Krzysztof Goryński

Członek Zarządu One Eleven i Dyrektor Diagnostyki

W One Eleven jest odpowiedzialny za rozwój firmy w obszarze analiz rynkowych i badań konsumenckich.

Wcześniej pracował w największych w Polsce firmach badawczych TNS, GFK, Gemius, zajmując stanowiska od project managera po szefa zespołu. W nc+ na stanowisku kierownika ds. badań realizował między innymi badania w procesie fuzji między Cyfrą+ a Platformą N. Później, na stanowisku managera d.s. badań i strategii zarządzał obszarem badawczym w procesie transformacji marki player.pl jak również badaniami strategii marketingowej TVN. Od 2018 roku wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR. Okazjonalnie współpracuje z uczelniami wyższymi, prowadząc zajęcia z obszaru badań i analiz konsumenckich oraz nowych mediów.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje segmentacje konsumenckie dla marek Play, Netia, CANAL+ oraz player. Trackingi marek i komunikacji w firmach: player, TVN. Projekty badawcze w procesie rebrandingu marki BPH oraz proces diagnostyczny dla strategii marki Big Milk.

Lubi pasję i zaangażowanie w realizowanych projektach, a także partnerskie i równe relacje w pracy i biznesie. Nie lubi chaosu w procesach, zarozumiałości i hierarchii w relacjach między ludźmi.

ZAMKNIJ
Piotr Gąsienica-Daniel
strategy
Anna Andrzejewska
strategy
Piotr Gąsienica-Daniel

Dyrektor Strategii

W One Eleven zarządza działem strategii i odpowiada za koordynację złożonych projektów koncepcyjnych.

Wcześniej pracował po stronie klienta jako Główny Specjalista ds. Strategii Marketingowej i Badań w PZU oraz w międzynarodowej firmie badawczej TNS (dzisiaj Kantar). Zrealizował kilkadziesiąt projektów strategicznych i badawczych dla podmiotów z branż FMCG, finansowej, technologicznej i usługowej.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie strategii portfelowej i brandingowej Grupy PZU po akwizycji podmiotów na rynkach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz kompleksową obsługę strategiczną portfela marek i innowacji Grupy USP.

Prywatnie lubi chodzić po górach i grać w tenisa. Nie lubi góralskiej muzyki i squasha.

ZAMKNIJ
Anna Andrzejewska

Strateżka

W One Eleven zajmuje się opracowaniem strategii marek – w tym ich pozycjonowania, strategii portfelowych oraz tworzeniem założeń dla nowych brandów.

Wcześniej pracowała w agencji badawczej Synovate (obecnie Ipsos), gdzie odpowiadała za prowadzenie całościowych projektów jakościowych dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Pracowała również w agencjach reklamowych DDB oraz VMLY&R, gdzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji marek, a także w Deloitte – tam zajmowała się konsultingiem marek.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie platformy komunikacji dla marki T-Mobile oraz PZU.

Prywatnie lubi grać w tenisa i jeździć na snowboardzie. Nie lubi brukselki.

X ZAMKNIJ
Zuzanna Gałuszka
strategy
Marzena Janiszewska—Kwapisz
diagnostics
Zuzanna Gałuszka

Strateżka

W One Eleven zajmuje się tworzeniem strategii marki i komunikacji oraz dba o to, aby założenia przekładały się na design.

Wcześniej pracowała w jednej z wrocławskich agencji brandingowych, gdzie była odpowiedzialna za wypracowywanie konceptów i kompleksowe budowanie wizerunku marek. Związana z Uniwersytetem Wrocławskim, na którym robi doktorat w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach oraz prowadzi zajęcia na kierunku Komunikacja Wizerunkowa.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje te, które wymagały głębokiego wejrzenia w kulturę – experience design i strategię komunikacji klubu techno, koncept storytellingowy dla jednej z polskich winnic oraz strategię marki zajmującej się tworzeniem limitowanych serii rzeźb we współpracy z rozpoznawalnymi artystami.

Lubi słowa, spicy miso ramen i targi staroci. Nie lubi, kiedy nie ma śniegu zimą, surowego selera oraz emotikon.

ZAMKNIJ
Marzena Janiszewska—Kwapisz

Diagnostka

W One Eleven projektuje badania, odpowiada za ich realizację i przygotowuje wnioski dla działu strategii.

Wcześniej pracowała w rodzimych agencjach badawczych, w których odpowiadała za badania ilościowe. Ma również doświadczenie z badaniami eyetrackingowymi i merchandisingowymi. Wykonywała w sumie ponad 100 projektów dla takich marek jak m.in. Empik, Innogy, Auchan, Carrefour, Danone, Grupa Żywiec czy Wedel.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie nowej marki suplementów piękna Medilage. Była odpowiedzialna za cały proces diagnostyczny – od zidentyfikowania potrzeb konsumentek i lekarzy, poprzez przeprowadzenie serii wywiadów pogłębionych, aż po testy konceptu i produktu.

Prywatnie lubi odnawiać meble i robić na drutach. Nie lubi biegać oraz pić kawy.

X ZAMKNIJ
Natalia Malita
project management
Andrzej Olkowicz
project management
Natalia Malita

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów. Odpowiada za produkcję sesji zdjęciowych oraz realizację materiałów audiowizualnych. Wspiera dział administracji i księgowości.

Wcześniej pracowała w domach produkcyjnych i była zaangażowana w produkcję programów telewizyjnych dla takich stacji jak TVN czy TVN Style.

Za swój najważniejszy projekt uznaje współtworzenie marki Medilâge. Podczas tego procesu była zaangażowana w koordynację szerokiego zakresu działań – od współpracy z podmiotami zewnętrznymi, nadzór nad produkcją opakowań i materiałów promocyjnych, po tworzenie strony internetowej czy koordynację działań w mediach społecznościowych.

Prywatnie lubi jogę, kino i spacery. Nie lubi szybko zachodzącego słońca zimą.

ZAMKNIJ
Andrzej Olkowicz

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami firmy. Zarządza również zespołem project managmentu.

Wcześniej pracował w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Przez 5 lat odpowiadał za wszystkie działania związane z konkursem i galą Effie Awards – w tym m.in. kontakty ze sponsorami, jurorami i Komitetem Organizacyjnym. Wcześniej zajmował się organizacją i koordynacją eventów korporacyjnych dla takich firm jak Microsoft, Mercedes Benz Polska, Imperial Tabacco czy Volkswagen Bank.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie programu MBS by Effie, którego był pomysłodawcą i współtwórcą. Brał aktywny udział w całym procesie jego powstawania – od idei do realizacji.

Prywatnie lubi nowe technologie i gry. Nie lubi nudy oraz powtarzalności.

X ZAMKNIJ
Marek Zieliński
project management / NPD
Marta Kasprzak
project management
Marek Zieliński

New product development

W One Eleven zarządza Inkubatorem i zajmuje się nadzorem nad całościowym wdrożeniem projektów. Dzięki jego pracy przygotowana strategia i biznesplan zmieniają się w funkcjonujący biznes z własnym zespołem.

Wcześniej pracował w agencji reklamowej UWB, w której obsługiwał klientów korporacyjnych takich jak Philip Morris czy Starbucks. Działał w agencji eventowej VOC Events, gdzie był odpowiedzialny za organizację dużych wydarzeń i kontakt z mediami. Ma również doświadczenie z pracy w środowisku start-upowym w obszarze opieki zdrowotnej.

Za swój najważniejszy projekt uznaje Spiropharm Marathon Project, dzięki któremu amatorzy, w tym osoby głuche, mogły przygotować się i wystartować w jednym z największych maratonów na świecie z cyklu Abbott World Marathon Majors. Był również odpowiedzialny za stworzenie Medilâge – innowacyjnej marki na rynku suplementów piękna.

Prywatnie miłośnik festiwali muzycznych, street art, nowych technologii. Balansuje na granicy strefy komfortu, nieustannie walcząc z monotonią i poszukiwaniem nowych doświadczeń. Nie lubi schematów i standardowych rozwiązań.

ZAMKNIJ
Marta Kasprzak

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów, ustalaniem harmonogramów, budżetów, procesów, a także kontaktem z klientem.

Wcześniej pracowała jako project manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Zajmowała się organizacją konkursu EFFIE. Była również event managerem w Ośrodku Analitycznym THINKTANK.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje koordynację licznych konferencji biznesowych dla międzynarodowych korporacji i przedstawicieli administracji rządowej.

Prywatnie lubi podróże. Nie lubi jeździć na nartach.

X ZAMKNIJ
Joanna Warchulska
finances
Karolina Wojdyna
diagnostics
Joanna Warchulska

Finanse

W One Eleven odpowiedzialna za nadzór nad finansami, planowanie, monitorowanie efektywności projektów oraz administrację.

Absolwentka Sciences Po i Collège des Ingénieurs w Paryżu. Z finansami związana od ponad 20 lat. Kolejne szczeble finansowego doświadczenia zdobywała zarówno w dużych korporacjach, jak i agencjach marketingowych. Zrealizowała międzynarodową kwalifikację z zakresu finansów Chartered Global Management Accountant.

Prywatnie lubi musicale i deszczowe dni.

ZAMKNIJ
Karolina Wojdyna

Diagnostka

W One Eleven projektuje i koordynuje procesy badawcze oraz przygotowuje raporty analityczne w oparciu o pozyskaną wiedzę.

Wcześniej pracowała w agencji badawczej Synovate (obecnie Ipsos), w której odpowiadała za prowadzenie całościowych projektów ilościowych. Pracowała również w dziale badań T-Mobile, gdzie była odpowiedzialna za projekty z obszaru satysfakcji i lojalność klientów, a także za badanie mystery shopping. Koordynowała również liczne testy usług i produktów telekomunikacyjnych, badania reklamy (tracking, pre-testy, post-testy), projekty etnograficzne, a także badania eventów sponsorowanych przez T-Mobile.

Za swój najważniejszy projekt uznaje uczestniczenie w pracach nad rebrandingiem marki Era na T-Mobile.

Lubi horrory i jazdę na rolkach. Nie lubi nie mieć czasu na oglądanie horrorów i jazdę na rolkach.

X ZAMKNIJ
Paweł Bulaszewski
diagnostics
Krzysztof Goryński
diagnostics
Paweł Bulaszewski

Analityk

W One Eleven zajmuje się analizą danych sprzedażowych oraz elementami szeroko rozumianego desk research: analizą konkurencji, komunikacji, pozycjonowania oraz benchmarkami.

Pracuje w O11E od początku istnienia, czyli od ponad 10 lat. Wcześniej jako freelancer działał na różnych polach marketingu.

Za swój najważniejszy projekt uznaje wielokategorialną eksplorację trendów światowych w suplementacji i rozwiązaniach wellness dla kobiet, zakończoną rekomendacją wyraźnych kierunków koncepcyjnych dla nowych marek.

Lubi muzykę amerykańską. Nie lubi braku punktualności.

ZAMKNIJ
Krzysztof Goryński

Członek Zarządu One Eleven i Dyrektor Diagnostyki

W One Eleven jest odpowiedzialny za rozwój firmy w obszarze analiz rynkowych i badań konsumenckich.

Wcześniej pracował w największych w Polsce firmach badawczych TNS, GFK, Gemius, zajmując stanowiska od project managera po szefa zespołu. W nc+ na stanowisku kierownika ds. badań realizował między innymi badania w procesie fuzji między Cyfrą+ a Platformą N. Później, na stanowisku managera d.s. badań i strategii zarządzał obszarem badawczym w procesie transformacji marki player.pl jak również badaniami strategii marketingowej TVN. Od 2018 roku wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR. Okazjonalnie współpracuje z uczelniami wyższymi, prowadząc zajęcia z obszaru badań i analiz konsumenckich oraz nowych mediów.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje segmentacje konsumenckie dla marek Play, Netia, CANAL+ oraz player. Trackingi marek i komunikacji w firmach: player, TVN. Projekty badawcze w procesie rebrandingu marki BPH oraz proces diagnostyczny dla strategii marki Big Milk.

Lubi pasję i zaangażowanie w realizowanych projektach, a także partnerskie i równe relacje w pracy i biznesie. Nie lubi chaosu w procesach, zarozumiałości i hierarchii w relacjach między ludźmi.

X ZAMKNIJ
Zuzanna Kolmus
diagnostics
Tomasz Bartnik
partner / strategy
Zuzanna Kolmus

Diagnostyk

W One Eleven zajmuje się analizą procesów rynkowych i zachowań konsumenckich, a także poszukiwaniem insightów służących podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych.

Wcześniej pracowała jako ilościowo-jakościowy badacz rynku w KANTAR Polska. Należała do zespołu zajmującego się oceną potencjału innowacji i procesami NPD. Była członkinią jednostki doradczej KANTAR Youth Board – panelu strategiczno-doradczego firmy. Została wyróżniona nagrodą KANTAR G.O.L.D. w kategorii Open Mind 2017.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje: inicjatywę „Ziemianie atakują“, której celem był pomiar poziomu świadomości i otwartości na działania Polaków w kontekście zmian klimatycznych. Pracowała również przy rozwoju wiodących marek FMCG jak Stock, British American Tobacco i Herbapol.

Prywatnie lubi filmy z lat 90tych i kontakty międzyludzkie w stylu ‘sprzed pandemii’. Nie lubi nadintencji, nadinterpretacji i nerkowców.

ZAMKNIJ
Tomasz Bartnik

Partner, strategia

Założyciel One Eleven. Odpowiada za wizję rozwoju firmy oraz uczestniczy w procesach budowy strategii i opracowywaniu innowacji.

Wcześniej był Vice Prezesem i Chief Strategic Officerem w Grupie Saatchi & Saatchi w Polsce oraz uczestniczył w pracach międzynarodowego zespołu nadzorującego działy strategii EMEA. W przeszłości był również Partnerem w Corporate Profiles Consulting. Współtworzył i zarządzał zespołami agencji strategicznych oraz działami strategii agencji reklamowych. W sumie strategią para się od ponad 20 lat i posiada bogate doświadczenie w pracy z różnymi kategoriami produktowymi, markami i wyzwaniami. Jest także wielokrotnym laureatem i jurorem Effie, a od 3 lat członek Komitetu Organizacyjnego tego konkursu. Współpracownik do projektów społecznych przy PRB. Członek Rady Edukacyjnej SAR i Rady Programowej SSM SAR. Wykłada na MBS by Effie oraz SSM SAR.

Za swoją najważniejsze cechy uważa progresywność i otwartość w myśleniu, oraz umiejętność szybkiej adaptacji do okoliczności, zmiany metody czy wykonania radykalnego pivotu koncepcyjnego. Jak sam twierdzi – jedyną stałą w jego pracy jest zmiana.

Lubi mocny wiatr oraz dużą falę. Nie lubi spacerów.

X ZAMKNIJ
Marzena Janiszewska—Kwapisz
diagnostics
Marzena Janiszewska—Kwapisz

Diagnostka

W One Eleven projektuje badania, odpowiada za ich realizację i przygotowuje wnioski dla działu strategii.

Wcześniej pracowała w rodzimych agencjach badawczych, w których odpowiadała za badania ilościowe. Ma również doświadczenie z badaniami eyetrackingowymi i merchandisingowymi. Wykonywała w sumie ponad 100 projektów dla takich marek jak m.in. Empik, Innogy, Auchan, Carrefour, Danone, Grupa Żywiec czy Wedel.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie nowej marki suplementów piękna Medilage. Była odpowiedzialna za cały proces diagnostyczny – od zidentyfikowania potrzeb konsumentek i lekarzy, poprzez przeprowadzenie serii wywiadów pogłębionych, aż po testy konceptu i produktu.

Prywatnie lubi odnawiać meble i robić na drutach. Nie lubi biegać oraz pić kawy.

X ZAMKNIJ
Joanna Warchulska
finances
Joanna Warchulska

Finanse

W One Eleven odpowiedzialna za nadzór nad finansami, planowanie, monitorowanie efektywności projektów oraz administrację.

Absolwentka Sciences Po i Collège des Ingénieurs w Paryżu. Z finansami związana od ponad 20 lat. Kolejne szczeble finansowego doświadczenia zdobywała zarówno w dużych korporacjach, jak i agencjach marketingowych. Zrealizowała międzynarodową kwalifikację z zakresu finansów Chartered Global Management Accountant.

Prywatnie lubi musicale i deszczowe dni.

X ZAMKNIJ
Krzysztof Goryński
diagnostics
Krzysztof Goryński

Członek Zarządu One Eleven i Dyrektor Diagnostyki

W One Eleven jest odpowiedzialny za rozwój firmy w obszarze analiz rynkowych i badań konsumenckich.

Wcześniej pracował w największych w Polsce firmach badawczych TNS, GFK, Gemius, zajmując stanowiska od project managera po szefa zespołu. W nc+ na stanowisku kierownika ds. badań realizował między innymi badania w procesie fuzji między Cyfrą+ a Platformą N. Później, na stanowisku managera d.s. badań i strategii zarządzał obszarem badawczym w procesie transformacji marki player.pl jak również badaniami strategii marketingowej TVN. Od 2018 roku wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR. Okazjonalnie współpracuje z uczelniami wyższymi, prowadząc zajęcia z obszaru badań i analiz konsumenckich oraz nowych mediów.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje segmentacje konsumenckie dla marek Play, Netia, CANAL+ oraz player. Trackingi marek i komunikacji w firmach: player, TVN. Projekty badawcze w procesie rebrandingu marki BPH oraz proces diagnostyczny dla strategii marki Big Milk.

Lubi pasję i zaangażowanie w realizowanych projektach, a także partnerskie i równe relacje w pracy i biznesie. Nie lubi chaosu w procesach, zarozumiałości i hierarchii w relacjach między ludźmi.

X ZAMKNIJ
Paweł Bulaszewski
diagnostics
Paweł Bulaszewski

Analityk

W One Eleven zajmuje się analizą danych sprzedażowych oraz elementami szeroko rozumianego desk research: analizą konkurencji, komunikacji, pozycjonowania oraz benchmarkami.

Pracuje w O11E od początku istnienia, czyli od ponad 10 lat. Wcześniej jako freelancer działał na różnych polach marketingu.

Za swój najważniejszy projekt uznaje wielokategorialną eksplorację trendów światowych w suplementacji i rozwiązaniach wellness dla kobiet, zakończoną rekomendacją wyraźnych kierunków koncepcyjnych dla nowych marek.

Lubi muzykę amerykańską. Nie lubi braku punktualności.

X ZAMKNIJ
Andrzej Olkowicz
project management
Andrzej Olkowicz

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami firmy. Zarządza również zespołem project managmentu.

Wcześniej pracował w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Przez 5 lat odpowiadał za wszystkie działania związane z konkursem i galą Effie Awards – w tym m.in. kontakty ze sponsorami, jurorami i Komitetem Organizacyjnym. Wcześniej zajmował się organizacją i koordynacją eventów korporacyjnych dla takich firm jak Microsoft, Mercedes Benz Polska, Imperial Tabacco czy Volkswagen Bank.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie programu MBS by Effie, którego był pomysłodawcą i współtwórcą. Brał aktywny udział w całym procesie jego powstawania – od idei do realizacji.

Prywatnie lubi nowe technologie i gry. Nie lubi nudy oraz powtarzalności.

X ZAMKNIJ
Karolina Wojdyna
diagnostics
Karolina Wojdyna

Diagnostka

W One Eleven projektuje i koordynuje procesy badawcze oraz przygotowuje raporty analityczne w oparciu o pozyskaną wiedzę.

Wcześniej pracowała w agencji badawczej Synovate (obecnie Ipsos), w której odpowiadała za prowadzenie całościowych projektów ilościowych. Pracowała również w dziale badań T-Mobile, gdzie była odpowiedzialna za projekty z obszaru satysfakcji i lojalność klientów, a także za badanie mystery shopping. Koordynowała również liczne testy usług i produktów telekomunikacyjnych, badania reklamy (tracking, pre-testy, post-testy), projekty etnograficzne, a także badania eventów sponsorowanych przez T-Mobile.

Za swój najważniejszy projekt uznaje uczestniczenie w pracach nad rebrandingiem marki Era na T-Mobile.

Lubi horrory i jazdę na rolkach. Nie lubi nie mieć czasu na oglądanie horrorów i jazdę na rolkach.

X ZAMKNIJ
Marek Zieliński
project management / NPD
Marek Zieliński

New product development

W One Eleven zarządza Inkubatorem i zajmuje się nadzorem nad całościowym wdrożeniem projektów. Dzięki jego pracy przygotowana strategia i biznesplan zmieniają się w funkcjonujący biznes z własnym zespołem.

Wcześniej pracował w agencji reklamowej UWB, w której obsługiwał klientów korporacyjnych takich jak Philip Morris czy Starbucks. Działał w agencji eventowej VOC Events, gdzie był odpowiedzialny za organizację dużych wydarzeń i kontakt z mediami. Ma również doświadczenie z pracy w środowisku start-upowym w obszarze opieki zdrowotnej.

Za swój najważniejszy projekt uznaje Spiropharm Marathon Project, dzięki któremu amatorzy, w tym osoby głuche, mogły przygotować się i wystartować w jednym z największych maratonów na świecie z cyklu Abbott World Marathon Majors. Był również odpowiedzialny za stworzenie Medilâge – innowacyjnej marki na rynku suplementów piękna.

Prywatnie miłośnik festiwali muzycznych, street art, nowych technologii. Balansuje na granicy strefy komfortu, nieustannie walcząc z monotonią i poszukiwaniem nowych doświadczeń. Nie lubi schematów i standardowych rozwiązań.

X ZAMKNIJ
Marta Kasprzak
project management
Marta Kasprzak

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów, ustalaniem harmonogramów, budżetów, procesów, a także kontaktem z klientem.

Wcześniej pracowała jako project manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Zajmowała się organizacją konkursu EFFIE. Była również event managerem w Ośrodku Analitycznym THINKTANK.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje koordynację licznych konferencji biznesowych dla międzynarodowych korporacji i przedstawicieli administracji rządowej.

Prywatnie lubi podróże. Nie lubi jeździć na nartach.

X ZAMKNIJ
Zuzanna Gałuszka
strategy
Zuzanna Gałuszka

Strateżka

W One Eleven zajmuje się tworzeniem strategii marki i komunikacji oraz dba o to, aby założenia przekładały się na design.

Wcześniej pracowała w jednej z wrocławskich agencji brandingowych, gdzie była odpowiedzialna za wypracowywanie konceptów i kompleksowe budowanie wizerunku marek. Związana z Uniwersytetem Wrocławskim, na którym robi doktorat w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach oraz prowadzi zajęcia na kierunku Komunikacja Wizerunkowa.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje te, które wymagały głębokiego wejrzenia w kulturę – experience design i strategię komunikacji klubu techno, koncept storytellingowy dla jednej z polskich winnic oraz strategię marki zajmującej się tworzeniem limitowanych serii rzeźb we współpracy z rozpoznawalnymi artystami.

Lubi słowa, spicy miso ramen i targi staroci. Nie lubi, kiedy nie ma śniegu zimą, surowego selera oraz emotikon.

X ZAMKNIJ
Natalia Malita
project management
Natalia Malita

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów. Odpowiada za produkcję sesji zdjęciowych oraz realizację materiałów audiowizualnych. Wspiera dział administracji i księgowości.

Wcześniej pracowała w domach produkcyjnych i była zaangażowana w produkcję programów telewizyjnych dla takich stacji jak TVN czy TVN Style.

Za swój najważniejszy projekt uznaje współtworzenie marki Medilâge. Podczas tego procesu była zaangażowana w koordynację szerokiego zakresu działań – od współpracy z podmiotami zewnętrznymi, nadzór nad produkcją opakowań i materiałów promocyjnych, po tworzenie strony internetowej czy koordynację działań w mediach społecznościowych.

Prywatnie lubi jogę, kino i spacery. Nie lubi szybko zachodzącego słońca zimą.

X ZAMKNIJ
Zuzanna Kolmus
diagnostics
Zuzanna Kolmus

Diagnostyk

W One Eleven zajmuje się analizą procesów rynkowych i zachowań konsumenckich, a także poszukiwaniem insightów służących podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych.

Wcześniej pracowała jako ilościowo-jakościowy badacz rynku w KANTAR Polska. Należała do zespołu zajmującego się oceną potencjału innowacji i procesami NPD. Była członkinią jednostki doradczej KANTAR Youth Board – panelu strategiczno-doradczego firmy. Została wyróżniona nagrodą KANTAR G.O.L.D. w kategorii Open Mind 2017.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje: inicjatywę „Ziemianie atakują“, której celem był pomiar poziomu świadomości i otwartości na działania Polaków w kontekście zmian klimatycznych. Pracowała również przy rozwoju wiodących marek FMCG jak Stock, British American Tobacco i Herbapol.

Prywatnie lubi filmy z lat 90tych i kontakty międzyludzkie w stylu ‘sprzed pandemii’. Nie lubi nadintencji, nadinterpretacji i nerkowców.

X ZAMKNIJ
Tomasz Bartnik
partner / strategy
Tomasz Bartnik

Partner, strategia

Założyciel One Eleven. Odpowiada za wizję rozwoju firmy oraz uczestniczy w procesach budowy strategii i opracowywaniu innowacji.

Wcześniej był Vice Prezesem i Chief Strategic Officerem w Grupie Saatchi & Saatchi w Polsce oraz uczestniczył w pracach międzynarodowego zespołu nadzorującego działy strategii EMEA. W przeszłości był również Partnerem w Corporate Profiles Consulting. Współtworzył i zarządzał zespołami agencji strategicznych oraz działami strategii agencji reklamowych. W sumie strategią para się od ponad 20 lat i posiada bogate doświadczenie w pracy z różnymi kategoriami produktowymi, markami i wyzwaniami. Jest także wielokrotnym laureatem i jurorem Effie, a od 3 lat członek Komitetu Organizacyjnego tego konkursu. Współpracownik do projektów społecznych przy PRB. Członek Rady Edukacyjnej SAR i Rady Programowej SSM SAR. Wykłada na MBS by Effie oraz SSM SAR.

Za swoją najważniejsze cechy uważa progresywność i otwartość w myśleniu, oraz umiejętność szybkiej adaptacji do okoliczności, zmiany metody czy wykonania radykalnego pivotu koncepcyjnego. Jak sam twierdzi – jedyną stałą w jego pracy jest zmiana.

Lubi mocny wiatr oraz dużą falę. Nie lubi spacerów.

X ZAMKNIJ
Anna Andrzejewska
strategy
Anna Andrzejewska

Strateżka

W One Eleven zajmuje się opracowaniem strategii marek – w tym ich pozycjonowania, strategii portfelowych oraz tworzeniem założeń dla nowych brandów.

Wcześniej pracowała w agencji badawczej Synovate (obecnie Ipsos), gdzie odpowiadała za prowadzenie całościowych projektów jakościowych dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Pracowała również w agencjach reklamowych DDB oraz VMLY&R, gdzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji marek, a także w Deloitte – tam zajmowała się konsultingiem marek.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie platformy komunikacji dla marki T-Mobile oraz PZU.

Prywatnie lubi grać w tenisa i jeździć na snowboardzie. Nie lubi brukselki.

X ZAMKNIJ
Piotr Gąsienica-Daniel
strategy
Piotr Gąsienica-Daniel

Dyrektor Strategii

W One Eleven zarządza działem strategii i odpowiada za koordynację złożonych projektów koncepcyjnych.

Wcześniej pracował po stronie klienta jako Główny Specjalista ds. Strategii Marketingowej i Badań w PZU oraz w międzynarodowej firmie badawczej TNS (dzisiaj Kantar). Zrealizował kilkadziesiąt projektów strategicznych i badawczych dla podmiotów z branż FMCG, finansowej, technologicznej i usługowej.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie strategii portfelowej i brandingowej Grupy PZU po akwizycji podmiotów na rynkach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz kompleksową obsługę strategiczną portfela marek i innowacji Grupy USP.

Prywatnie lubi chodzić po górach i grać w tenisa. Nie lubi góralskiej muzyki i squasha.

X ZAMKNIJ
Loading