Tworzymy zespół doświadczonych strategów i designerów napędzanych przez dedykowaną diagnostykę.

Arkadiusz Trela
associate / biznes i innowacje
Kuba Żołnowski
strategia
Arkadiusz Trela

Associate, biznes i innowacje, retail expert

Współpracuje z One Eleven przy projektach związanych z retailem oraz wymagających złożonej wiedzy marketingowo-biznesowej. Pomaga nam w modelowaniu biznesowym, jak i w ocenach wykonalności i opłacalności opracowanych koncepcji.

Arek jest niezwykle doświadczonym specjalistą w obszarze strategii i rozwoju biznesu, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynkach polskich i zagranicznych, zarówno b2b, jak i b2c. Obecnie zajmuje się głównie doradztwem strategicznym oraz doradztwem w obszarach komercyjnych.

Doświadczenie zawodowe zdobywał jako Partner w Tequila Aguila Superior i TradeBridge Poland, oraz Business Development Director w eFaktor S.A. Pracował też jako Country Manager w Philip Morris na Łotwie i Bacardi-Martini Polska na stanowisku najpierw dyrektora marketingu, a potem dyrektora zarządzającego. Wcześniej piastował również różnorodne stanowiska w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu w firmach takich jak Coca-Cola CBO Cracow, Master Food Polska czy US West Polska.

Za swoje największe osiągnięcie uważa między innymi sześciokrotny wzrost wolumenu przy zwiększonej rentowności biznesu Bacardi-Martini Polska oraz radykalną zmianę modelu biznesowego Philip Morris na Łotwie, która długookresowo przyczyniła się do wzrostu wszystkich kluczowych wskaźników biznesowych po latach spadków.

Interesuje się zarządzaniem różnorodnością oraz zarządzaniem wielokulturowym. Prywatnie pasjonują go podróże. Nie lubi stagnacji i podejścia ?nie da się?.

 

ZAMKNIJ
Kuba Żołnowski

Strateg

W One Eleven zajmuje się określaniem obszarów wzrostu, opracowywaniem strategii marek oraz projektami NPD.

Przygodę z marketingiem rozpoczynał w dziale Client Service agencji Grey Warszawa, strategiem stawał się przez 6 lat pracy w Melting Pot Strategic Collective i Wills Integrated, w których (jak sam mówi) mierzył się z każdym rodzajem pracy strategicznej. Przez pewien czas prowadził zajęcia na kierunku Komunikacja Wizerunkowa Uniwersytetu Wrocławskiego.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie platform komunikacji dla marek Play, Audi i Wedel.

Lubi nieprzewidywalność, myślenie magiczne i Cywilizację 6. Nie lubi sztampy, mistyfikacji i dziadostwa.

ZAMKNIJ
Paweł Bulaszewski
diagnostyka
Zuzanna Gałuszka
strategia
Paweł Bulaszewski

Analityk

W One Eleven zajmuje się analizą danych sprzedażowych oraz elementami szeroko rozumianego desk research: analizą konkurencji, komunikacji, pozycjonowania oraz benchmarkami.

Pracuje w O11E od początku istnienia, czyli od ponad 10 lat. Wcześniej jako freelancer działał na różnych polach marketingu.

Za swój najważniejszy projekt uznaje wielokategorialną eksplorację trendów światowych w suplementacji i rozwiązaniach wellness dla kobiet, zakończoną rekomendacją wyraźnych kierunków koncepcyjnych dla nowych marek.

Lubi muzykę amerykańską. Nie lubi braku punktualności.

ZAMKNIJ
Zuzanna Gałuszka

Strateżka

W One Eleven zajmuje się tworzeniem strategii marki i komunikacji oraz dba o to, aby założenia przekładały się na design.

Wcześniej pracowała w jednej z wrocławskich agencji brandingowych, gdzie była odpowiedzialna za wypracowywanie konceptów i kompleksowe budowanie wizerunku marek. Związana z Uniwersytetem Wrocławskim, na którym robi doktorat w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach oraz prowadzi zajęcia na kierunku Komunikacja Wizerunkowa.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje te, które wymagały głębokiego wejrzenia w kulturę ? experience design i strategię komunikacji klubu techno, koncept storytellingowy dla jednej z polskich winnic oraz strategię marki zajmującej się tworzeniem limitowanych serii rzeźb we współpracy z rozpoznawalnymi artystami.

Lubi słowa, spicy miso ramen i targi staroci. Nie lubi, kiedy nie ma śniegu zimą, surowego selera oraz emotikon.

ZAMKNIJ
Marzena Janiszewska Kwapisz
diagnostyka
Anna Andrzejewska
strategia
Marzena Janiszewska Kwapisz

Diagnostka

W One Eleven projektuje badania, odpowiada za ich realizację i przygotowuje wnioski dla działu strategii.

Wcześniej pracowała w rodzimych agencjach badawczych, w których odpowiadała za badania ilościowe. Ma również doświadczenie z badaniami eyetrackingowymi i merchandisingowymi. Wykonywała w sumie ponad 100 projektów dla takich marek jak m.in. Empik, Innogy, Auchan, Carrefour, Danone, Grupa Żywiec czy Wedel.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie nowej marki suplementów piękna Medilage. Była odpowiedzialna za cały proces diagnostyczny ? od zidentyfikowania potrzeb konsumentek i lekarzy, poprzez przeprowadzenie serii wywiadów pogłębionych, aż po testy konceptu i produktu.

Prywatnie lubi odnawiać meble i robić na drutach. Nie lubi biegać oraz pić kawy.

ZAMKNIJ
Anna Andrzejewska

Strateżka

W One Eleven zajmuje się opracowaniem strategii marek ? w tym ich pozycjonowania, strategii portfelowych oraz tworzeniem założeń dla nowych brandów.

Wcześniej pracowała w agencji badawczej Synovate (obecnie Ipsos), gdzie odpowiadała za prowadzenie całościowych projektów jakościowych dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Pracowała również w agencjach reklamowych DDB oraz VMLY&R, gdzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji marek, a także w Deloitte ? tam zajmowała się konsultingiem marek.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie platformy komunikacji dla marki T-Mobile oraz PZU.

Prywatnie lubi grać w tenisa i jeździć na snowboardzie. Nie lubi brukselki.

ZAMKNIJ
Andrzej Olkowicz
project management
Monika Dryja
innowacje
Andrzej Olkowicz

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami firmy. Zarządza również zespołem project managmentu.

Wcześniej pracował w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Przez 5 lat odpowiadał za wszystkie działania związane z konkursem i galą Effie Awards ? w tym m.in. kontakty ze sponsorami, jurorami i Komitetem Organizacyjnym. Wcześniej zajmował się organizacją i koordynacją eventów korporacyjnych dla takich firm jak Microsoft, Mercedes Benz Polska, Imperial Tabacco czy Volkswagen Bank.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie programu MBS by Effie, którego był pomysłodawcą i współtwórcą. Brał aktywny udział w całym procesie jego powstawania ? od idei do realizacji.

Prywatnie lubi nowe technologie i gry. Nie lubi nudy oraz powtarzalności.

ZAMKNIJ
Monika Dryja

Rozwój Nowych Produktów, FMCG expert

W One Eleven zajmuje się rozwojem nowych produktów i ich efektywnym wdrażaniem po stronie Klientów.

Monika posiada unikalną mieszankę sprawczych kompetencji menadżerskich i myślenia strategicznego, które zdobyła pracując po stronie dużych, progresywnych organizacji. Jeżeli ktoś twierdzi, że jest to ?fajny pomysł. ale bardzo trudny do zrobienia? to znaczy, że nie poznał jeszcze Moniki.

Ostatnio procowała w Philips Polska, gdzie całościowo odpowiadała za rozwój kategorii health & wellness (Philips Sonicare, Philips Avent). W tym czasie Sonicare osiągnęło pozycję lidera w kategorii, która przez wiele lat była zdominowana przez jednego gracza, a Avent dokonał rewolucji w kategorii poprzez radykalną transformację cyfrową i aktywne wykorzystywanie social mediów jako główną siłę budującą oś komunikacji. Wcześniej pracowała dla L?Oreal Polska, gdzie odpowiadała za strategię portfolio, komunikacji (b2b i b2c) oraz wprowadzanie nowych produktów pod marką Vichy. Poprzednio, w Grupie Żywiec, zarządzała nowymi wprowadzeniami produktów oraz markami Warka, Królewskie, Leżajsk, Specjal i EB.

Za swoje najważniejsze projekty uważa repozycjonowanie marki Specjal oraz innowacyjne aktywacje budujące angażujące doświadczenie dla marki Vichy i Warka.

Interesuje się psychologią oraz designem wnętrz, lubi eklektyzm. Nie lubi żałować, że czegoś nie zrobiła.

ZAMKNIJ
Tomasz Bartnik
partner / strategia
Marta Kasprzak
project management
Tomasz Bartnik

Partner, strategia

Założyciel One Eleven. Odpowiada za wizję rozwoju firmy oraz uczestniczy w procesach budowy strategii i opracowywaniu innowacji.

Wcześniej był Vice Prezesem i Chief Strategic Officerem w Grupie Saatchi & Saatchi w Polsce oraz uczestniczył w pracach międzynarodowego zespołu nadzorującego działy strategii EMEA. W przeszłości był również Partnerem w Corporate Profiles Consulting. Współtworzył i zarządzał zespołami agencji strategicznych oraz działami strategii agencji reklamowych. W sumie strategią para się od ponad 20 lat i posiada bogate doświadczenie w pracy z różnymi kategoriami produktowymi, markami i wyzwaniami. Jest także wielokrotnym laureatem i jurorem Effie, a od 3 lat członek Komitetu Organizacyjnego tego konkursu. Współpracownik do projektów społecznych przy PRB. Członek Rady Edukacyjnej SAR i Rady Programowej SSM SAR. Wykłada na MBS by Effie oraz SSM SAR.

Za swoją najważniejsze cechy uważa progresywność i otwartość w myśleniu, oraz umiejętność szybkiej adaptacji do okoliczności, zmiany metody czy wykonania radykalnego pivotu koncepcyjnego. Jak sam twierdzi ? jedyną stałą w jego pracy jest zmiana.

Lubi mocny wiatr oraz dużą falę. Nie lubi spacerów.

ZAMKNIJ
Marta Kasprzak

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów, ustalaniem harmonogramów, budżetów, procesów, a także kontaktem z klientem.

Wcześniej pracowała jako project manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Zajmowała się organizacją konkursu EFFIE. Była również event managerem w Ośrodku Analitycznym THINKTANK.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje koordynację licznych konferencji biznesowych dla międzynarodowych korporacji i przedstawicieli administracji rządowej.

Prywatnie lubi podróże. Nie lubi jeździć na nartach.

ZAMKNIJ
Piotr Gąsienica-Daniel
strategia
Krzysztof Goryński
diagnostyka
Piotr Gąsienica-Daniel

Dyrektor Strategii

W One Eleven zarządza działem strategii i odpowiada za koordynację złożonych projektów koncepcyjnych.

Wcześniej pracował po stronie klienta jako Główny Specjalista ds. Strategii Marketingowej i Badań w PZU oraz w międzynarodowej firmie badawczej TNS (dzisiaj Kantar). Zrealizował kilkadziesiąt projektów strategicznych i badawczych dla podmiotów z branż FMCG, finansowej, technologicznej i usługowej.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie strategii portfelowej i brandingowej Grupy PZU po akwizycji podmiotów na rynkach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz kompleksową obsługę strategiczną portfela marek i innowacji Grupy USP.

Prywatnie lubi chodzić po górach i grać w tenisa. Nie lubi góralskiej muzyki i squasha.

ZAMKNIJ
Krzysztof Goryński

Członek Zarządu One Eleven i Dyrektor Diagnostyki

W One Eleven jest odpowiedzialny za rozwój firmy w obszarze analiz rynkowych i badań konsumenckich.

Wcześniej pracował w największych w Polsce firmach badawczych TNS, GFK, Gemius, zajmując stanowiska od project managera po szefa zespołu. W nc+ na stanowisku kierownika ds. badań realizował między innymi badania w procesie fuzji między Cyfrą+ a Platformą N. Później, na stanowisku managera d.s. badań i strategii zarządzał obszarem badawczym w procesie transformacji marki player.pl jak również badaniami strategii marketingowej TVN. Od 2018 roku wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR. Okazjonalnie współpracuje z uczelniami wyższymi, prowadząc zajęcia z obszaru badań i analiz konsumenckich oraz nowych mediów.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje segmentacje konsumenckie dla marek Play, Netia, CANAL+ oraz player. Trackingi marek i komunikacji w firmach: player, TVN. Projekty badawcze w procesie rebrandingu marki BPH oraz proces diagnostyczny dla strategii marki Big Milk.

Lubi pasję i zaangażowanie w realizowanych projektach, a także partnerskie i równe relacje w pracy i biznesie. Nie lubi chaosu w procesach, zarozumiałości i hierarchii w relacjach między ludźmi.

ZAMKNIJ
Zuzanna Kolmus
diagnostyka
Joanna Warchulska
finanse
Zuzanna Kolmus

Diagnostka

W One Eleven zajmuje się analizą procesów rynkowych i zachowań konsumenckich, a także poszukiwaniem insightów służących podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych.

Wcześniej pracowała jako ilościowo-jakościowy badacz rynku w KANTAR Polska. Należała do zespołu zajmującego się oceną potencjału innowacji i procesami NPD. Była członkinią jednostki doradczej KANTAR Youth Board ? panelu strategiczno-doradczego firmy. Została wyróżniona nagrodą KANTAR G.O.L.D. w kategorii Open Mind 2017.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje: inicjatywę ?Ziemianie atakują?, której celem był pomiar poziomu świadomości i otwartości na działania Polaków w kontekście zmian klimatycznych. Pracowała również przy rozwoju wiodących marek FMCG jak Stock, British American Tobacco i Herbapol.

Prywatnie lubi filmy z lat 90tych i kontakty międzyludzkie w stylu ?sprzed pandemii?. Nie lubi nadintencji, nadinterpretacji i nerkowców.

ZAMKNIJ
Joanna Warchulska

Finanse

W One Eleven odpowiedzialna za nadzór nad finansami, planowanie, monitorowanie efektywności projektów oraz administrację.

Absolwentka Sciences Po i Coll?ge des Ingénieurs w Paryżu. Z finansami związana od ponad 20 lat. Kolejne szczeble finansowego doświadczenia zdobywała zarówno w dużych korporacjach, jak i agencjach marketingowych. Zrealizowała międzynarodową kwalifikację z zakresu finansów Chartered Global Management Accountant.

Prywatnie lubi musicale i deszczowe dni.

ZAMKNIJ
Marta Kasprzak
project management
Andrzej Olkowicz
project management
Marta Kasprzak

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów, ustalaniem harmonogramów, budżetów, procesów, a także kontaktem z klientem.

Wcześniej pracowała jako project manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Zajmowała się organizacją konkursu EFFIE. Była również event managerem w Ośrodku Analitycznym THINKTANK.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje koordynację licznych konferencji biznesowych dla międzynarodowych korporacji i przedstawicieli administracji rządowej.

Prywatnie lubi podróże. Nie lubi jeździć na nartach.

ZAMKNIJ
Andrzej Olkowicz

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami firmy. Zarządza również zespołem project managmentu.

Wcześniej pracował w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Przez 5 lat odpowiadał za wszystkie działania związane z konkursem i galą Effie Awards ? w tym m.in. kontakty ze sponsorami, jurorami i Komitetem Organizacyjnym. Wcześniej zajmował się organizacją i koordynacją eventów korporacyjnych dla takich firm jak Microsoft, Mercedes Benz Polska, Imperial Tabacco czy Volkswagen Bank.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie programu MBS by Effie, którego był pomysłodawcą i współtwórcą. Brał aktywny udział w całym procesie jego powstawania ? od idei do realizacji.

Prywatnie lubi nowe technologie i gry. Nie lubi nudy oraz powtarzalności.

X ZAMKNIJ
Tomasz Bartnik
partner / strategia
Paweł Bulaszewski
diagnostyka
Tomasz Bartnik

Partner, strategia

Założyciel One Eleven. Odpowiada za wizję rozwoju firmy oraz uczestniczy w procesach budowy strategii i opracowywaniu innowacji.

Wcześniej był Vice Prezesem i Chief Strategic Officerem w Grupie Saatchi & Saatchi w Polsce oraz uczestniczył w pracach międzynarodowego zespołu nadzorującego działy strategii EMEA. W przeszłości był również Partnerem w Corporate Profiles Consulting. Współtworzył i zarządzał zespołami agencji strategicznych oraz działami strategii agencji reklamowych. W sumie strategią para się od ponad 20 lat i posiada bogate doświadczenie w pracy z różnymi kategoriami produktowymi, markami i wyzwaniami. Jest także wielokrotnym laureatem i jurorem Effie, a od 3 lat członek Komitetu Organizacyjnego tego konkursu. Współpracownik do projektów społecznych przy PRB. Członek Rady Edukacyjnej SAR i Rady Programowej SSM SAR. Wykłada na MBS by Effie oraz SSM SAR.

Za swoją najważniejsze cechy uważa progresywność i otwartość w myśleniu, oraz umiejętność szybkiej adaptacji do okoliczności, zmiany metody czy wykonania radykalnego pivotu koncepcyjnego. Jak sam twierdzi ? jedyną stałą w jego pracy jest zmiana.

Lubi mocny wiatr oraz dużą falę. Nie lubi spacerów.

ZAMKNIJ
Paweł Bulaszewski

Analityk

W One Eleven zajmuje się analizą danych sprzedażowych oraz elementami szeroko rozumianego desk research: analizą konkurencji, komunikacji, pozycjonowania oraz benchmarkami.

Pracuje w O11E od początku istnienia, czyli od ponad 10 lat. Wcześniej jako freelancer działał na różnych polach marketingu.

Za swój najważniejszy projekt uznaje wielokategorialną eksplorację trendów światowych w suplementacji i rozwiązaniach wellness dla kobiet, zakończoną rekomendacją wyraźnych kierunków koncepcyjnych dla nowych marek.

Lubi muzykę amerykańską. Nie lubi braku punktualności.

X ZAMKNIJ
Marzena Janiszewska Kwapisz
diagnostyka
Monika Dryja
innowacje
Marzena Janiszewska Kwapisz

Diagnostka

W One Eleven projektuje badania, odpowiada za ich realizację i przygotowuje wnioski dla działu strategii.

Wcześniej pracowała w rodzimych agencjach badawczych, w których odpowiadała za badania ilościowe. Ma również doświadczenie z badaniami eyetrackingowymi i merchandisingowymi. Wykonywała w sumie ponad 100 projektów dla takich marek jak m.in. Empik, Innogy, Auchan, Carrefour, Danone, Grupa Żywiec czy Wedel.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie nowej marki suplementów piękna Medilage. Była odpowiedzialna za cały proces diagnostyczny ? od zidentyfikowania potrzeb konsumentek i lekarzy, poprzez przeprowadzenie serii wywiadów pogłębionych, aż po testy konceptu i produktu.

Prywatnie lubi odnawiać meble i robić na drutach. Nie lubi biegać oraz pić kawy.

ZAMKNIJ
Monika Dryja

Rozwój Nowych Produktów, FMCG expert

W One Eleven zajmuje się rozwojem nowych produktów i ich efektywnym wdrażaniem po stronie Klientów.

Monika posiada unikalną mieszankę sprawczych kompetencji menadżerskich i myślenia strategicznego, które zdobyła pracując po stronie dużych, progresywnych organizacji. Jeżeli ktoś twierdzi, że jest to ?fajny pomysł. ale bardzo trudny do zrobienia? to znaczy, że nie poznał jeszcze Moniki.

Ostatnio procowała w Philips Polska, gdzie całościowo odpowiadała za rozwój kategorii health & wellness (Philips Sonicare, Philips Avent). W tym czasie Sonicare osiągnęło pozycję lidera w kategorii, która przez wiele lat była zdominowana przez jednego gracza, a Avent dokonał rewolucji w kategorii poprzez radykalną transformację cyfrową i aktywne wykorzystywanie social mediów jako główną siłę budującą oś komunikacji. Wcześniej pracowała dla L?Oreal Polska, gdzie odpowiadała za strategię portfolio, komunikacji (b2b i b2c) oraz wprowadzanie nowych produktów pod marką Vichy. Poprzednio, w Grupie Żywiec, zarządzała nowymi wprowadzeniami produktów oraz markami Warka, Królewskie, Leżajsk, Specjal i EB.

Za swoje najważniejsze projekty uważa repozycjonowanie marki Specjal oraz innowacyjne aktywacje budujące angażujące doświadczenie dla marki Vichy i Warka.

Interesuje się psychologią oraz designem wnętrz, lubi eklektyzm. Nie lubi żałować, że czegoś nie zrobiła.

X ZAMKNIJ
Kuba Żołnowski
strategia
Piotr Gąsienica-Daniel
strategia
Kuba Żołnowski

Strateg

W One Eleven zajmuje się określaniem obszarów wzrostu, opracowywaniem strategii marek oraz projektami NPD.

Przygodę z marketingiem rozpoczynał w dziale Client Service agencji Grey Warszawa, strategiem stawał się przez 6 lat pracy w Melting Pot Strategic Collective i Wills Integrated, w których (jak sam mówi) mierzył się z każdym rodzajem pracy strategicznej. Przez pewien czas prowadził zajęcia na kierunku Komunikacja Wizerunkowa Uniwersytetu Wrocławskiego.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie platform komunikacji dla marek Play, Audi i Wedel.

Lubi nieprzewidywalność, myślenie magiczne i Cywilizację 6. Nie lubi sztampy, mistyfikacji i dziadostwa.

ZAMKNIJ
Piotr Gąsienica-Daniel

Dyrektor Strategii

W One Eleven zarządza działem strategii i odpowiada za koordynację złożonych projektów koncepcyjnych.

Wcześniej pracował po stronie klienta jako Główny Specjalista ds. Strategii Marketingowej i Badań w PZU oraz w międzynarodowej firmie badawczej TNS (dzisiaj Kantar). Zrealizował kilkadziesiąt projektów strategicznych i badawczych dla podmiotów z branż FMCG, finansowej, technologicznej i usługowej.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie strategii portfelowej i brandingowej Grupy PZU po akwizycji podmiotów na rynkach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz kompleksową obsługę strategiczną portfela marek i innowacji Grupy USP.

Prywatnie lubi chodzić po górach i grać w tenisa. Nie lubi góralskiej muzyki i squasha.

X ZAMKNIJ
Joanna Warchulska
finanse
Zuzanna Gałuszka
strategia
Joanna Warchulska

Finanse

W One Eleven odpowiedzialna za nadzór nad finansami, planowanie, monitorowanie efektywności projektów oraz administrację.

Absolwentka Sciences Po i Coll?ge des Ingénieurs w Paryżu. Z finansami związana od ponad 20 lat. Kolejne szczeble finansowego doświadczenia zdobywała zarówno w dużych korporacjach, jak i agencjach marketingowych. Zrealizowała międzynarodową kwalifikację z zakresu finansów Chartered Global Management Accountant.

Prywatnie lubi musicale i deszczowe dni.

ZAMKNIJ
Zuzanna Gałuszka

Strateżka

W One Eleven zajmuje się tworzeniem strategii marki i komunikacji oraz dba o to, aby założenia przekładały się na design.

Wcześniej pracowała w jednej z wrocławskich agencji brandingowych, gdzie była odpowiedzialna za wypracowywanie konceptów i kompleksowe budowanie wizerunku marek. Związana z Uniwersytetem Wrocławskim, na którym robi doktorat w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach oraz prowadzi zajęcia na kierunku Komunikacja Wizerunkowa.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje te, które wymagały głębokiego wejrzenia w kulturę ? experience design i strategię komunikacji klubu techno, koncept storytellingowy dla jednej z polskich winnic oraz strategię marki zajmującej się tworzeniem limitowanych serii rzeźb we współpracy z rozpoznawalnymi artystami.

Lubi słowa, spicy miso ramen i targi staroci. Nie lubi, kiedy nie ma śniegu zimą, surowego selera oraz emotikon.

X ZAMKNIJ
Krzysztof Goryński
diagnostyka
Arkadiusz Trela
associate / biznes i innowacje
Krzysztof Goryński

Członek Zarządu One Eleven i Dyrektor Diagnostyki

W One Eleven jest odpowiedzialny za rozwój firmy w obszarze analiz rynkowych i badań konsumenckich.

Wcześniej pracował w największych w Polsce firmach badawczych TNS, GFK, Gemius, zajmując stanowiska od project managera po szefa zespołu. W nc+ na stanowisku kierownika ds. badań realizował między innymi badania w procesie fuzji między Cyfrą+ a Platformą N. Później, na stanowisku managera d.s. badań i strategii zarządzał obszarem badawczym w procesie transformacji marki player.pl jak również badaniami strategii marketingowej TVN. Od 2018 roku wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR. Okazjonalnie współpracuje z uczelniami wyższymi, prowadząc zajęcia z obszaru badań i analiz konsumenckich oraz nowych mediów.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje segmentacje konsumenckie dla marek Play, Netia, CANAL+ oraz player. Trackingi marek i komunikacji w firmach: player, TVN. Projekty badawcze w procesie rebrandingu marki BPH oraz proces diagnostyczny dla strategii marki Big Milk.

Lubi pasję i zaangażowanie w realizowanych projektach, a także partnerskie i równe relacje w pracy i biznesie. Nie lubi chaosu w procesach, zarozumiałości i hierarchii w relacjach między ludźmi.

ZAMKNIJ
Arkadiusz Trela

Associate, biznes i innowacje, retail expert

Współpracuje z One Eleven przy projektach związanych z retailem oraz wymagających złożonej wiedzy marketingowo-biznesowej. Pomaga nam w modelowaniu biznesowym, jak i w ocenach wykonalności i opłacalności opracowanych koncepcji.

Arek jest niezwykle doświadczonym specjalistą w obszarze strategii i rozwoju biznesu, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynkach polskich i zagranicznych, zarówno b2b, jak i b2c. Obecnie zajmuje się głównie doradztwem strategicznym oraz doradztwem w obszarach komercyjnych.

Doświadczenie zawodowe zdobywał jako Partner w Tequila Aguila Superior i TradeBridge Poland, oraz Business Development Director w eFaktor S.A. Pracował też jako Country Manager w Philip Morris na Łotwie i Bacardi-Martini Polska na stanowisku najpierw dyrektora marketingu, a potem dyrektora zarządzającego. Wcześniej piastował również różnorodne stanowiska w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu w firmach takich jak Coca-Cola CBO Cracow, Master Food Polska czy US West Polska.

Za swoje największe osiągnięcie uważa między innymi sześciokrotny wzrost wolumenu przy zwiększonej rentowności biznesu Bacardi-Martini Polska oraz radykalną zmianę modelu biznesowego Philip Morris na Łotwie, która długookresowo przyczyniła się do wzrostu wszystkich kluczowych wskaźników biznesowych po latach spadków.

Interesuje się zarządzaniem różnorodnością oraz zarządzaniem wielokulturowym. Prywatnie pasjonują go podróże. Nie lubi stagnacji i podejścia ?nie da się?.

 

X ZAMKNIJ
Anna Andrzejewska
strategia
Zuzanna Kolmus
diagnostyka
Anna Andrzejewska

Strateżka

W One Eleven zajmuje się opracowaniem strategii marek ? w tym ich pozycjonowania, strategii portfelowych oraz tworzeniem założeń dla nowych brandów.

Wcześniej pracowała w agencji badawczej Synovate (obecnie Ipsos), gdzie odpowiadała za prowadzenie całościowych projektów jakościowych dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Pracowała również w agencjach reklamowych DDB oraz VMLY&R, gdzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji marek, a także w Deloitte ? tam zajmowała się konsultingiem marek.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie platformy komunikacji dla marki T-Mobile oraz PZU.

Prywatnie lubi grać w tenisa i jeździć na snowboardzie. Nie lubi brukselki.

ZAMKNIJ
Zuzanna Kolmus

Diagnostka

W One Eleven zajmuje się analizą procesów rynkowych i zachowań konsumenckich, a także poszukiwaniem insightów służących podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych.

Wcześniej pracowała jako ilościowo-jakościowy badacz rynku w KANTAR Polska. Należała do zespołu zajmującego się oceną potencjału innowacji i procesami NPD. Była członkinią jednostki doradczej KANTAR Youth Board ? panelu strategiczno-doradczego firmy. Została wyróżniona nagrodą KANTAR G.O.L.D. w kategorii Open Mind 2017.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje: inicjatywę ?Ziemianie atakują?, której celem był pomiar poziomu świadomości i otwartości na działania Polaków w kontekście zmian klimatycznych. Pracowała również przy rozwoju wiodących marek FMCG jak Stock, British American Tobacco i Herbapol.

Prywatnie lubi filmy z lat 90tych i kontakty międzyludzkie w stylu ?sprzed pandemii?. Nie lubi nadintencji, nadinterpretacji i nerkowców.

X ZAMKNIJ
Kuba Żołnowski
strategia
Kuba Żołnowski

Strateg

W One Eleven zajmuje się określaniem obszarów wzrostu, opracowywaniem strategii marek oraz projektami NPD.

Przygodę z marketingiem rozpoczynał w dziale Client Service agencji Grey Warszawa, strategiem stawał się przez 6 lat pracy w Melting Pot Strategic Collective i Wills Integrated, w których (jak sam mówi) mierzył się z każdym rodzajem pracy strategicznej. Przez pewien czas prowadził zajęcia na kierunku Komunikacja Wizerunkowa Uniwersytetu Wrocławskiego.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie platform komunikacji dla marek Play, Audi i Wedel.

Lubi nieprzewidywalność, myślenie magiczne i Cywilizację 6. Nie lubi sztampy, mistyfikacji i dziadostwa.

X ZAMKNIJ
Piotr Gąsienica-Daniel
strategia
Piotr Gąsienica-Daniel

Dyrektor Strategii

W One Eleven zarządza działem strategii i odpowiada za koordynację złożonych projektów koncepcyjnych.

Wcześniej pracował po stronie klienta jako Główny Specjalista ds. Strategii Marketingowej i Badań w PZU oraz w międzynarodowej firmie badawczej TNS (dzisiaj Kantar). Zrealizował kilkadziesiąt projektów strategicznych i badawczych dla podmiotów z branż FMCG, finansowej, technologicznej i usługowej.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie strategii portfelowej i brandingowej Grupy PZU po akwizycji podmiotów na rynkach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz kompleksową obsługę strategiczną portfela marek i innowacji Grupy USP.

Prywatnie lubi chodzić po górach i grać w tenisa. Nie lubi góralskiej muzyki i squasha.

X ZAMKNIJ
Krzysztof Goryński
diagnostyka
Krzysztof Goryński

Członek Zarządu One Eleven i Dyrektor Diagnostyki

W One Eleven jest odpowiedzialny za rozwój firmy w obszarze analiz rynkowych i badań konsumenckich.

Wcześniej pracował w największych w Polsce firmach badawczych TNS, GFK, Gemius, zajmując stanowiska od project managera po szefa zespołu. W nc+ na stanowisku kierownika ds. badań realizował między innymi badania w procesie fuzji między Cyfrą+ a Platformą N. Później, na stanowisku managera d.s. badań i strategii zarządzał obszarem badawczym w procesie transformacji marki player.pl jak również badaniami strategii marketingowej TVN. Od 2018 roku wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR. Okazjonalnie współpracuje z uczelniami wyższymi, prowadząc zajęcia z obszaru badań i analiz konsumenckich oraz nowych mediów.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje segmentacje konsumenckie dla marek Play, Netia, CANAL+ oraz player. Trackingi marek i komunikacji w firmach: player, TVN. Projekty badawcze w procesie rebrandingu marki BPH oraz proces diagnostyczny dla strategii marki Big Milk.

Lubi pasję i zaangażowanie w realizowanych projektach, a także partnerskie i równe relacje w pracy i biznesie. Nie lubi chaosu w procesach, zarozumiałości i hierarchii w relacjach między ludźmi.

X ZAMKNIJ
Marta Kasprzak
project management
Marta Kasprzak

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów, ustalaniem harmonogramów, budżetów, procesów, a także kontaktem z klientem.

Wcześniej pracowała jako project manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Zajmowała się organizacją konkursu EFFIE. Była również event managerem w Ośrodku Analitycznym THINKTANK.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje koordynację licznych konferencji biznesowych dla międzynarodowych korporacji i przedstawicieli administracji rządowej.

Prywatnie lubi podróże. Nie lubi jeździć na nartach.

X ZAMKNIJ
Zuzanna Gałuszka
strategia
Zuzanna Gałuszka

Strateżka

W One Eleven zajmuje się tworzeniem strategii marki i komunikacji oraz dba o to, aby założenia przekładały się na design.

Wcześniej pracowała w jednej z wrocławskich agencji brandingowych, gdzie była odpowiedzialna za wypracowywanie konceptów i kompleksowe budowanie wizerunku marek. Związana z Uniwersytetem Wrocławskim, na którym robi doktorat w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach oraz prowadzi zajęcia na kierunku Komunikacja Wizerunkowa.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje te, które wymagały głębokiego wejrzenia w kulturę ? experience design i strategię komunikacji klubu techno, koncept storytellingowy dla jednej z polskich winnic oraz strategię marki zajmującej się tworzeniem limitowanych serii rzeźb we współpracy z rozpoznawalnymi artystami.

Lubi słowa, spicy miso ramen i targi staroci. Nie lubi, kiedy nie ma śniegu zimą, surowego selera oraz emotikon.

X ZAMKNIJ
Zuzanna Kolmus
diagnostyka
Zuzanna Kolmus

Diagnostka

W One Eleven zajmuje się analizą procesów rynkowych i zachowań konsumenckich, a także poszukiwaniem insightów służących podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych.

Wcześniej pracowała jako ilościowo-jakościowy badacz rynku w KANTAR Polska. Należała do zespołu zajmującego się oceną potencjału innowacji i procesami NPD. Była członkinią jednostki doradczej KANTAR Youth Board ? panelu strategiczno-doradczego firmy. Została wyróżniona nagrodą KANTAR G.O.L.D. w kategorii Open Mind 2017.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje: inicjatywę ?Ziemianie atakują?, której celem był pomiar poziomu świadomości i otwartości na działania Polaków w kontekście zmian klimatycznych. Pracowała również przy rozwoju wiodących marek FMCG jak Stock, British American Tobacco i Herbapol.

Prywatnie lubi filmy z lat 90tych i kontakty międzyludzkie w stylu ?sprzed pandemii?. Nie lubi nadintencji, nadinterpretacji i nerkowców.

X ZAMKNIJ
Monika Dryja
innowacje
Monika Dryja

Rozwój Nowych Produktów, FMCG expert

W One Eleven zajmuje się rozwojem nowych produktów i ich efektywnym wdrażaniem po stronie Klientów.

Monika posiada unikalną mieszankę sprawczych kompetencji menadżerskich i myślenia strategicznego, które zdobyła pracując po stronie dużych, progresywnych organizacji. Jeżeli ktoś twierdzi, że jest to ?fajny pomysł. ale bardzo trudny do zrobienia? to znaczy, że nie poznał jeszcze Moniki.

Ostatnio procowała w Philips Polska, gdzie całościowo odpowiadała za rozwój kategorii health & wellness (Philips Sonicare, Philips Avent). W tym czasie Sonicare osiągnęło pozycję lidera w kategorii, która przez wiele lat była zdominowana przez jednego gracza, a Avent dokonał rewolucji w kategorii poprzez radykalną transformację cyfrową i aktywne wykorzystywanie social mediów jako główną siłę budującą oś komunikacji. Wcześniej pracowała dla L?Oreal Polska, gdzie odpowiadała za strategię portfolio, komunikacji (b2b i b2c) oraz wprowadzanie nowych produktów pod marką Vichy. Poprzednio, w Grupie Żywiec, zarządzała nowymi wprowadzeniami produktów oraz markami Warka, Królewskie, Leżajsk, Specjal i EB.

Za swoje najważniejsze projekty uważa repozycjonowanie marki Specjal oraz innowacyjne aktywacje budujące angażujące doświadczenie dla marki Vichy i Warka.

Interesuje się psychologią oraz designem wnętrz, lubi eklektyzm. Nie lubi żałować, że czegoś nie zrobiła.

X ZAMKNIJ
Andrzej Olkowicz
project management
Andrzej Olkowicz

Project manager

W One Eleven zajmuje się prowadzeniem projektów i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami firmy. Zarządza również zespołem project managmentu.

Wcześniej pracował w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Przez 5 lat odpowiadał za wszystkie działania związane z konkursem i galą Effie Awards ? w tym m.in. kontakty ze sponsorami, jurorami i Komitetem Organizacyjnym. Wcześniej zajmował się organizacją i koordynacją eventów korporacyjnych dla takich firm jak Microsoft, Mercedes Benz Polska, Imperial Tabacco czy Volkswagen Bank.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie programu MBS by Effie, którego był pomysłodawcą i współtwórcą. Brał aktywny udział w całym procesie jego powstawania ? od idei do realizacji.

Prywatnie lubi nowe technologie i gry. Nie lubi nudy oraz powtarzalności.

X ZAMKNIJ
Tomasz Bartnik
partner / strategia
Tomasz Bartnik

Partner, strategia

Założyciel One Eleven. Odpowiada za wizję rozwoju firmy oraz uczestniczy w procesach budowy strategii i opracowywaniu innowacji.

Wcześniej był Vice Prezesem i Chief Strategic Officerem w Grupie Saatchi & Saatchi w Polsce oraz uczestniczył w pracach międzynarodowego zespołu nadzorującego działy strategii EMEA. W przeszłości był również Partnerem w Corporate Profiles Consulting. Współtworzył i zarządzał zespołami agencji strategicznych oraz działami strategii agencji reklamowych. W sumie strategią para się od ponad 20 lat i posiada bogate doświadczenie w pracy z różnymi kategoriami produktowymi, markami i wyzwaniami. Jest także wielokrotnym laureatem i jurorem Effie, a od 3 lat członek Komitetu Organizacyjnego tego konkursu. Współpracownik do projektów społecznych przy PRB. Członek Rady Edukacyjnej SAR i Rady Programowej SSM SAR. Wykłada na MBS by Effie oraz SSM SAR.

Za swoją najważniejsze cechy uważa progresywność i otwartość w myśleniu, oraz umiejętność szybkiej adaptacji do okoliczności, zmiany metody czy wykonania radykalnego pivotu koncepcyjnego. Jak sam twierdzi ? jedyną stałą w jego pracy jest zmiana.

Lubi mocny wiatr oraz dużą falę. Nie lubi spacerów.

X ZAMKNIJ
Paweł Bulaszewski
diagnostyka
Paweł Bulaszewski

Analityk

W One Eleven zajmuje się analizą danych sprzedażowych oraz elementami szeroko rozumianego desk research: analizą konkurencji, komunikacji, pozycjonowania oraz benchmarkami.

Pracuje w O11E od początku istnienia, czyli od ponad 10 lat. Wcześniej jako freelancer działał na różnych polach marketingu.

Za swój najważniejszy projekt uznaje wielokategorialną eksplorację trendów światowych w suplementacji i rozwiązaniach wellness dla kobiet, zakończoną rekomendacją wyraźnych kierunków koncepcyjnych dla nowych marek.

Lubi muzykę amerykańską. Nie lubi braku punktualności.

X ZAMKNIJ
Marzena Janiszewska Kwapisz
diagnostyka
Marzena Janiszewska Kwapisz

Diagnostka

W One Eleven projektuje badania, odpowiada za ich realizację i przygotowuje wnioski dla działu strategii.

Wcześniej pracowała w rodzimych agencjach badawczych, w których odpowiadała za badania ilościowe. Ma również doświadczenie z badaniami eyetrackingowymi i merchandisingowymi. Wykonywała w sumie ponad 100 projektów dla takich marek jak m.in. Empik, Innogy, Auchan, Carrefour, Danone, Grupa Żywiec czy Wedel.

Za swój najważniejszy projekt uznaje stworzenie nowej marki suplementów piękna Medilage. Była odpowiedzialna za cały proces diagnostyczny ? od zidentyfikowania potrzeb konsumentek i lekarzy, poprzez przeprowadzenie serii wywiadów pogłębionych, aż po testy konceptu i produktu.

Prywatnie lubi odnawiać meble i robić na drutach. Nie lubi biegać oraz pić kawy.

X ZAMKNIJ
Anna Andrzejewska
strategia
Anna Andrzejewska

Strateżka

W One Eleven zajmuje się opracowaniem strategii marek ? w tym ich pozycjonowania, strategii portfelowych oraz tworzeniem założeń dla nowych brandów.

Wcześniej pracowała w agencji badawczej Synovate (obecnie Ipsos), gdzie odpowiadała za prowadzenie całościowych projektów jakościowych dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Pracowała również w agencjach reklamowych DDB oraz VMLY&R, gdzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji marek, a także w Deloitte ? tam zajmowała się konsultingiem marek.

Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie platformy komunikacji dla marki T-Mobile oraz PZU.

Prywatnie lubi grać w tenisa i jeździć na snowboardzie. Nie lubi brukselki.

X ZAMKNIJ
Arkadiusz Trela
associate / biznes i innowacje
Arkadiusz Trela

Associate, biznes i innowacje, retail expert

Współpracuje z One Eleven przy projektach związanych z retailem oraz wymagających złożonej wiedzy marketingowo-biznesowej. Pomaga nam w modelowaniu biznesowym, jak i w ocenach wykonalności i opłacalności opracowanych koncepcji.

Arek jest niezwykle doświadczonym specjalistą w obszarze strategii i rozwoju biznesu, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynkach polskich i zagranicznych, zarówno b2b, jak i b2c. Obecnie zajmuje się głównie doradztwem strategicznym oraz doradztwem w obszarach komercyjnych.

Doświadczenie zawodowe zdobywał jako Partner w Tequila Aguila Superior i TradeBridge Poland, oraz Business Development Director w eFaktor S.A. Pracował też jako Country Manager w Philip Morris na Łotwie i Bacardi-Martini Polska na stanowisku najpierw dyrektora marketingu, a potem dyrektora zarządzającego. Wcześniej piastował również różnorodne stanowiska w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu w firmach takich jak Coca-Cola CBO Cracow, Master Food Polska czy US West Polska.

Za swoje największe osiągnięcie uważa między innymi sześciokrotny wzrost wolumenu przy zwiększonej rentowności biznesu Bacardi-Martini Polska oraz radykalną zmianę modelu biznesowego Philip Morris na Łotwie, która długookresowo przyczyniła się do wzrostu wszystkich kluczowych wskaźników biznesowych po latach spadków.

Interesuje się zarządzaniem różnorodnością oraz zarządzaniem wielokulturowym. Prywatnie pasjonują go podróże. Nie lubi stagnacji i podejścia ?nie da się?.

 

X ZAMKNIJ
Joanna Warchulska
finanse
Joanna Warchulska

Finanse

W One Eleven odpowiedzialna za nadzór nad finansami, planowanie, monitorowanie efektywności projektów oraz administrację.

Absolwentka Sciences Po i Coll?ge des Ingénieurs w Paryżu. Z finansami związana od ponad 20 lat. Kolejne szczeble finansowego doświadczenia zdobywała zarówno w dużych korporacjach, jak i agencjach marketingowych. Zrealizowała międzynarodową kwalifikację z zakresu finansów Chartered Global Management Accountant.

Prywatnie lubi musicale i deszczowe dni.

X ZAMKNIJ
Loading