Redge Technologies

Przekraczanie granic

Projekt

Największy w Polsce dostawca telewizji internetowej, wydzielając się ze spółki matki, stanął przed potrzebą stworzenia kompleksowego brandingu i strategii o globalnym potencjale.

wyzwania

Pod koniec 2020 roku największy dostawca usług w zakresie telewizji internetowej w Polsce wydzielał się ze spółki Atende SA. Naszym zadaniem było stworzenie strategii i identyfikacji marki o globalnym potencjale, która nawiązywałaby do dotychczasowego wizerunku spółki.

realizacje

Aby dobrze zrozumieć charakter firmy i jej długofalowe plany, przeprowadziliśmy pogłębione wywiady z zarządem oraz klientami. Na ich podstawie wypracowaliśmy zapis misji, wizji, celów oraz kluczowych wartości marki. 

 

identyfikacja oparta na krawędzi

W języku technologii edge (krawędź) jest często używanym pojęciem (edge computing, cutting-edge technology). To właśnie ten motyw stał się podstawą brandingu. Krawędź uwidoczniliśmy światłem, którego kolor oznacza sub markę: biel to marka główna, czerwień – ochrona przed atakami DDoS, a narzędziom do tworzenia telewizji internetowej odpowiadają żywe barwy świata rozrywki. W zestawie logotypów połączyliśmy porządek cyfrowych technologii i analogowych narzędzi. 

efekty

w kraju i za granicą

Nowy wizerunek Redge Technologies wspiera ekspansję międzynarodową. Po rebrandingu firma rozpoczęła współpracę z funduszem venture capital RKKVC, by rozwijać przełomowe technologie. Wzmacnia także swoją pozycję w kraju, wdrażając rozwiązania np. dla Wirtualnej Polski.

CREDITS

Klient: Redge
Analiza, Strategia, Design: One Eleven

SHARE:  facebook  /  linkedin
Pracowaliśmy dla: