KIR
Szlachetność finansowego monobrandu
PUNKT WYJŚCIA
Krajowa Izba Rozliczeniowa, choć mało znana, jest jedną z największych i najważniejszych instytucji finansowych w Polsce. Do nas zwróciła się z prośbą o konsultację spójności strategii pomiędzy różnymi rodzajami prowadzonego biznesu i poszczególnymi produktami. Mieliśmy także pomóc w zakresie przełożenia strategii na konkretne aktywności, w tym przede wszystkim strategię brandingową.
Wyzwanie
Rozwiązanie
W rezultacie uznano, że kluczowa dla rozwoju strategii KIR jest maksymalna spójność systemu brandingowego oraz oparcie budowy wizerunku na korporacyjnej części biznesu. Wielkość, wiarygodność i profesjonalizm KIR stała się podstawą do rozwoju wszelkiego rodzaju strategii marketingowych w ramach portfolio marki. Na poziomie strategii brandingowej postawiono na monobrand z deskryptorami. Takie rozwiązanie podkreślało instytucjonalny (nie komercyjny, czy konsumencki) charakter marki.