KIR
Szlachetność finansowego monobrandu

PUNKT WYJŚCIA

Krajowa Izba Rozliczeniowa, choć mało znana, jest jedną z największych i najważniejszych instytucji finansowych w Polsce. Do nas zwróciła się z prośbą o konsultację spójności strategii pomiędzy różnymi rodzajami prowadzonego biznesu i poszczególnymi produktami. Mieliśmy także pomóc w zakresie przełożenia strategii na konkretne aktywności, w tym przede wszystkim strategię brandingową.

WYZWANIE

KIR to ogromna instytucja, która operuje w wielu różnorodnych sektorach polskiego rynku rozliczeniowego. Zarówno jako marka korporacyjna, jak i właściciel licznych produktów i usług na rynkach B2B i B2C.  Jakość różnych materiałów komunikacyjnych i marketingowych odstawała od jakości i nowoczesności usług oraz produktów oferowanych przez KIR. Naszym zadaniem było uwspółcześnienie wizerunku i brandingu marki znajdującej się w trudnej, mało zrozumiałej kategorii. Uporządkowanie portfela oraz portfolio marki. Opracowanie wytycznych do procesu redesignu.

ROZWIĄZANIE

W rezultacie uznano, że kluczowa dla rozwoju strategii KIR jest maksymalna spójność systemu brandingowego oraz oparcie budowy wizerunku na korporacyjnej części biznesu. Wielkość, wiarygodność i profesjonalizm KIR stała się podstawą do rozwoju wszelkiego rodzaju strategii marketingowych w ramach portfolio marki. Na poziomie strategii brandingowej postawiono na monobrand z deskryptorami. Takie rozwiązanie podkreślało instytucjonalny (nie komercyjny, czy konsumencki) charakter marki.

CREDITS

Klient: Krajowa Izba Rozliczeniowa
Diagnostyka: O11E
Strategia: O11E
Design Planning: O11E
Brand design: Mamastudio

SHARE:
/
Pracowaliśmy dla:
aleo
warka
vercom
ttv
e.wedel
usp_zdrowie
unilever
tvp
redbull
r22
play
pelavo
nc+
maspex
kir
ing
perla
kompania_piwowarska
ibuprom
erbud
dilmah
dauman
redge
cosmedica
apap
tvn
bausch
bigmilk
Loading