KIR
Szlachetność finansowego monobrandu
projekt
Wizerunek jednej z najważniejszych i najbardziej rozbudowanych instytucji finansowych w Polsce gubił się w chaosie zamiast odzwierciedlać jakość oferowanych usług.
Wyzwanie
Krajowa Izba Rozliczeniowa jest jedną z najbardziej rozbudowanych i najważniejszych instytucji finansowych w Polsce. Jest odpowiedzialna za infrastrukturę systemu płatniczego. Chaos w brandingu i istniejące materiały marketingowe nie oddawały jakości świadczonych usług. KIR poprosił nas o konsultację spójności strategii pomiędzy różnymi obszarami działalności.
realizacja
Naszym celem było uwspółcześnienie wizerunku marki operującej w trudnej, mało zrozumiałej kategorii. Postawiliśmy na maksymalną spójność brandingu opartego na charakterze korporacyjnej części biznesu KIR. Wielkość, wiarygodność i profesjonalizm stały się fundamentem strategii marketingowych.
Pomogliśmy przełożyć strategię na konkretne działania, od uporządkowania portfela i portfolio marki po wytyczne dotyczące brandingu. W zakresie redesignu zaproponowaliśmy monobrand z deskryptorami – rozwiązanie, które podkreśla instytucjonalny, a nie komercyjny charakter marki.
efekty
Dzięki realizacji strategii KIR zyskał szlachetny i profesjonalny wizerunek, dopasowany do jakości oferowanych usług. Ujednolicona komunikacja pozwoliła na lepsze zarządzanie marką.
Credits
Brand design: Mamastudio































