Perła
Jasne.

PUNKT WYJŚCIA

Perła to lider i chluba regionu. Z ogólnopolskiej perspektywy –  piwo regionalne, które czerpie z wizerunku marek rzemieślniczych. W ostatnich latach Perła, wraz ze wzrostem ilości kratftowej konkurencji spowszedniała i straciła na aspiracyjności. Sytuację utrudniały również bardzo rozbudowany line-up produktowy oraz różnorodność i niekonsekwencja w kolejnych kampaniach reklamowych.

WYZWANIE

Jak jedną marką zaadresować dwie, zupełnie odmienne grupy docelowe oraz rynki? Jaką przyjąć strategię pozycjonowania? Jak się reklamować nie posiadając dużego budżetu mediowego?

DZIAŁANIA

Przeprowadziliśmy całościowy projekt strategii marki wraz z programem implementacyjnym. Proces obejmował zarówno pracę nad pozycjonowaniem, jak i planowanie i tworzenie kreacji reklamowych oraz innych aktywności promocyjnych.

ROZWIĄZANIA

Perła, Jasne. Strategia polegała na zwróceniu się do młodszej, wielkomiejskiej grupy konsumentów i uderzeniu w sam środek kategorii piw jasnych. Rekomendacje dotyczyły również oczyszczenia portfolio produktowego oraz zasad jego rozbudowy, zarówno w, jak i poza regionem. Widać wyraźną zależność między nowymi działaniami promocyjnymi marki a wzrostami w sprzedaży i wynikami kluczowych wymiarów wizerunkowych.

Pracowaliśmy dla:
aleo
warka
vercom
ttv
e.wedel
usp_zdrowie
unilever
tvp
redbull
r22
play
pelavo
nc+
maspex
kir
ing
perla
kompania_piwowarska
ibuprom
erbud
dilmah
dauman
redge
cosmedica
apap
tvn
bausch
bigmilk