Jasnum
Siła kobiecości

PROJEKT

Menopauza zmienia w życiu kobiety naprawdę wiele. Ale jesteśmy zdania, że najważniejsze – wewnętrzne, nieulegające wpływowi czasu poczucie ja – pozostaje takie samo. Dlatego to na nim się skupiliśmy, pracując nad marką suplementów wspierających panie w okresie menopauzalnym.

Gdy opowiedzieliśmy o swoim pomyśle na Jasnum, klient powierzył nam stworzenie narracji i czuwanie nad całym doświadczeniem marki. Zaproponowaliśmy iteracyjny proces, podczas którego wprowadzaliśmy kolejne poprawki.

REALIZACJA

Zmieniliśmy czcionki. Przearanżowaliśmy architekturę informacji na froncie opakowania. Wybraliśmy nowe kolory marki. Są żywsze, pełne energii i odchodzą od skojarzeń medycznych. Zadbaliśmy o to, aby Jasnum było przyjemniejsze w odbiorze, a konsumentki czuły się komfortowo, polecając środek koleżankom.

Postawiliśmy także wyraźny akcent na „Ja”, które jest elementem nazwy. Widać to zarówno w designie, jak i w sesji zdjęciowej, w której wystąpiły naturalne, piękne kobiety. Całkowicie zrezygnowaliśmy z retuszu. Postawiliśmy jedynie na makijaż i światło. Zaproponowaliśmy formę, która sugeruje, że nasze bohaterki same robią sobie zdjęcia.

 

EFEKTY

USP Zdrowie z powodzeniem wprowadziło na rynek markę, która normalizuje podejście do menopauzy. Konsumentki zyskały nowy środek wspierający ich samopoczucie i dobrostan. A my cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć klienta swoim doświadczeniem oraz wiedzą na temat kategorii.

CREDITS

Klient: USP Zdrowie
Analiza, Design: One Eleven

SHARE:
/
Pracowaliśmy dla:
aleo
warka
vercom
ttv
e.wedel
usp_zdrowie
unilever
tvp
redbull
r22
play
pelavo
nc+
maspex
kir
ing
perla
kompania_piwowarska
ibuprom
erbud
dilmah
dauman
redge
cosmedica
apap
tvn
bausch
bigmilk
Loading