Jasnum

Siła kobiecości

PROJEKT

Marka suplementów łagodzących objawy menopauzy potrzebowała przyjaznego wizerunku, który trafi do kobiet i wyróżni ją na tle konkurencji. 

WYZWANIA

Menopauza zmienia wiele w życiu kobiety wiele, ale wewnętrzne poczucie ja – pozostaje takie samo. Dlatego to na nim się skupiliśmy, pracując nad marką suplementów wspierających kobiety w okresie menopauzalnym.

Realizacja

Po przedstawieniu pomysłu na Jasnum, klient powierzył nam stworzenie narracji i czuwanie nad całym doświadczeniem marki. Zaproponowaliśmy iteracyjny proces, podczas którego wprowadzaliśmy kolejne poprawki.

Zależało nam, aby kobiety czuły się swobodnie, używając i polecając produkt.  Postawiliśmy wyraźny akcent na będące elementem nazwy słowo „JA”. Jasnum zyskało ciepłą, przyjazną identyfikację, daleką od medycznych skojarzeń. W sesji zdjęciowej wystąpiły naturalne kobiety, a finalne zdjęcia nie były retuszowane. Kadry stylizowane na selfie miały skrócić dystans i wzmocnić przekaz skupienia na sobie.

Efekty

USP Zdrowie z powodzeniem wprowadziło na rynek markę, która normalizuje podejście do menopauzy. Wykorzystaliśmy swoje doświadczenie w segmencie, by konsumentki zyskały nowy, przyjazny środek wspierający ich samopoczucie i dobrostan. 

CREDITS

Klient: USP Zdrowie
Analiza, Design: One Eleven

SHARE: facebook  / linkedin
Pracowaliśmy dla: