YETICO

NOWA SKALA BIZNESU

PROJEKT

Producent rozwiązań z polimerów rozszerzał swoją ofertę, ale nie potrafił z nią dotrzeć do odbiorców nowych produktów.

Wyzwanie

W ostatnich latach Yetico rozwijało swoje możliwości produkcyjne o rozwiązania polimerowe, co rozszerzało ich ofertę o opakowania dla branży RTV i gastronomii. Jednak pomimo zmian, firma wciąż postrzegana była głównie jako producent skierowany do sektora budowlanego. 

Celem naszej współpracy było repozycjonowanie oraz zbudowanie wizerunku Yetico jako eksperta w produkcji komponentów z tworzyw sztucznych i tym samym otwarcie na nowe branże i rynki międzynarodowe.

Realizacja

Dogłębnie przeanalizowaliśmy konkurencję; przeprowadziliśmy rozmowy i warsztaty z menedżerami odpowiedzialnymi za najważniejsze obszary biznesu. Pozwoliło to zrozumieć potrzeby i środowisko klienta, jak i określić kluczowe wartości. Partnerstwo, niezawodność i elastyczność stały się fundamentem nowego wizerunku marki. Wypracowana strategia na nowo określa pole kompetencji marki. Marka wprowadziła również nowy brand design, nawiązujący do jej inżynieryjnego charakteru, używając symboli odnoszących do płynności procesu produkcji.

Efekty

Dziś Yetico to dostawca rozwiązań B2B z polistyrenu i polimerów, który sukcesywnie buduje swoją propozycję wokół wartości kluczowych dla kontrahentów. Nowy design i strategia pomogły dopasować wizerunek do ambitnych celów firmy.

Pracowaliśmy dla: