Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

YETICO

NOWA SKALA BIZNESU

PROJEKT

Producent rozwiązań z polimerów rozszerzał swoją ofertę, ale nie potrafił z nią dotrzeć do odbiorców nowych produktów.

Wyzwanie

W ostatnich latach Yetico rozwijało swoje możliwości produkcyjne o rozwiązania polimerowe, co rozszerzało ich ofertę o opakowania dla branży RTV i gastronomii. Jednak pomimo zmian, firma wciąż postrzegana była głównie jako producent skierowany do sektora budowlanego. 

Celem naszej współpracy było repozycjonowanie oraz zbudowanie wizerunku Yetico jako eksperta w produkcji komponentów z tworzyw sztucznych i tym samym otwarcie na nowe branże i rynki międzynarodowe.

Realizacja

Dogłębnie przeanalizowaliśmy konkurencję; przeprowadziliśmy rozmowy i warsztaty z menedżerami odpowiedzialnymi za najważniejsze obszary biznesu. Pozwoliło to zrozumieć potrzeby i środowisko klienta, jak i określić kluczowe wartości. Partnerstwo, niezawodność i elastyczność stały się fundamentem nowego wizerunku marki. Wypracowana strategia na nowo określa pole kompetencji marki. Marka wprowadziła również nowy brand design, nawiązujący do jej inżynieryjnego charakteru, używając symboli odnoszących do płynności procesu produkcji.

Efekty

Dziś Yetico to dostawca rozwiązań B2B z polistyrenu i polimerów, który sukcesywnie buduje swoją propozycję wokół wartości kluczowych dla kontrahentów. Nowy design i strategia pomogły dopasować wizerunek do ambitnych celów firmy.

SHARE: facebook  / linkedin

Pracowaliśmy dla: