Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

KIR

Szlachetność finansowego monobrandu

projekt

Wizerunek jednej z najważniejszych i najbardziej rozbudowanych instytucji finansowych w Polsce gubił się w chaosie zamiast odzwierciedlać jakość oferowanych usług.

Wyzwanie

Krajowa Izba Rozliczeniowa jest jedną z najbardziej rozbudowanych i najważniejszych instytucji finansowych w Polsce. Jest odpowiedzialna za infrastrukturę systemu płatniczego. Chaos w brandingu i istniejące materiały marketingowe nie oddawały jakości świadczonych usług. KIR poprosił nas o konsultację spójności strategii pomiędzy różnymi obszarami działalności. 

realizacja

Naszym celem było uwspółcześnienie wizerunku marki operującej w trudnej, mało zrozumiałej kategorii. Postawiliśmy na maksymalną spójność brandingu opartego na charakterze korporacyjnej części biznesu KIR. Wielkość, wiarygodność i profesjonalizm stały się fundamentem strategii marketingowych.

Pomogliśmy przełożyć strategię na konkretne działania, od uporządkowania portfela i portfolio marki po wytyczne dotyczące brandingu. W zakresie redesignu zaproponowaliśmy monobrand z deskryptorami – rozwiązanie, które podkreśla instytucjonalny, a nie komercyjny charakter marki.



efekty

Dzięki realizacji strategii KIR zyskał szlachetny i profesjonalny wizerunek, dopasowany do jakości oferowanych usług. Ujednolicona komunikacja pozwoliła na lepsze zarządzanie marką.

Credits

Brand design: Mamastudio

CREDITS

Klient: Krajowa Izba Rozliczeniowa
Diagnostyka: O11E
Strategia: O11E
Design Planning: O11E
Brand design: Mamastudio

Pracowaliśmy dla: