KIR

Szlachetność finansowego monobrandu

projekt

Wizerunek jednej z najważniejszych i najbardziej rozbudowanych instytucji finansowych w Polsce gubił się w chaosie zamiast odzwierciedlać jakość oferowanych usług.

Wyzwanie

Krajowa Izba Rozliczeniowa jest jedną z najbardziej rozbudowanych i najważniejszych instytucji finansowych w Polsce. Jest odpowiedzialna za infrastrukturę systemu płatniczego. Chaos w brandingu i istniejące materiały marketingowe nie oddawały jakości świadczonych usług. KIR poprosił nas o konsultację spójności strategii pomiędzy różnymi obszarami działalności. 

realizacja

Naszym celem było uwspółcześnienie wizerunku marki operującej w trudnej, mało zrozumiałej kategorii. Postawiliśmy na maksymalną spójność brandingu opartego na charakterze korporacyjnej części biznesu KIR. Wielkość, wiarygodność i profesjonalizm stały się fundamentem strategii marketingowych.

Pomogliśmy przełożyć strategię na konkretne działania, od uporządkowania portfela i portfolio marki po wytyczne dotyczące brandingu. W zakresie redesignu zaproponowaliśmy monobrand z deskryptorami – rozwiązanie, które podkreśla instytucjonalny, a nie komercyjny charakter marki.



efekty

Dzięki realizacji strategii KIR zyskał szlachetny i profesjonalny wizerunek, dopasowany do jakości oferowanych usług. Ujednolicona komunikacja pozwoliła na lepsze zarządzanie marką.

Credits

Brand design: Mamastudio

CREDITS

Klient: Krajowa Izba Rozliczeniowa
Diagnostyka: O11E
Strategia: O11E
Design Planning: O11E
Brand design: Mamastudio

Pracowaliśmy dla: