GUUT

Dobro w sobie

PUNKT WYJŚCIA

Probiotyki są powszechnie znaną i używaną od lat kategorią farmaceutyczną. Jednak sposób korzystania z nich w Polsce był związany w zasadzie jedynie z antybiotykoterapią i koniecznością odbudowy wyjałowionej flory bakteryjnej po zakończonym procesie leczenia.

Najnowsze odkrycia naukowe wskazują na ogromną rolę mikrobiomu (szczególnie jelitowej flory bakteryjnej) w poprawnym funkcjonowaniu organizmu. W świetle najnowszych badań naukowych probiotyki adresują bardzo różnorodne dolegliwości. Równolegle probiotykom towarzyszyło zainteresowanie ze strony mediów i konsumentów przy jednoczesnym…braku oferty produktowej na rynku.

WYZWANIE

Kluczowym wyzwaniem było wypromowanie znanej wśród konsumentów kategorii w zupełnie nowej odsłonie. Poza popularyzowaniem wiedzy na temat nowych funkcji zdrowotnych probiotyków, kluczowe było stworzenie samego produktu i zagwarantowanie skuteczności jego działania.

DZIAŁANIA

Przeprowadziliśmy całościowy proces rozwoju NPD (New Product Development). Objął on takie zagadnienia jak: identyfikacja potencjalnych potrzeb możliwych do zaspokajania, rozwój formulacji produktu (z partnerem zewnętrznym), opracowanie business case’u (wyliczenia potencjału, rozstrzygnięcia modelu dystrybucji i pięcioletni P&L), konstrukcja range’u produktowego i koncepcja komercjalizacji.

ROZWIĄZANIA

Guut stał się prawdziwą marką probiotyków funkcjonalnych przeznaczonych na odporność, metabolizm, nastrój i witalność. Wszystkie formulacje zostały przebadane przez stosowne, obiektywne laboratorium i uzyskały potwierdzenie skuteczności działania.

EFEKTY

Formuła produktu i forma opakowania wprowadza nowe standardy na rynku probiotyków funkcjonalnych.

CREDITS

Klient: USPI/ UniLab Ltd.
Analiza, Strategia, Design: One Eleven
Design: Design Center/ Anna Troszkiewicz i Emilia Nyka

SHARE: facebook / linkedin
Pracowaliśmy dla: