
Big Milk-klasyka gatunku
Jeszcze w 2019 roku, wspólnie z zespołem Unilever, rozpoczęliśmy duży koncepcyjnie projekt całościowej przebudowy Big Milka.

Wzmacniamy strategię
Tuż przed pandemią dołączyła do nas Ania Andrzejewska. To wszechstronna strateżka z doświadczeniem w najlepszych firmach konsultingowych w kraju.

Guut
Od identyfikacji potrzeb po wdrożenie ? przeprowadziliśmy całościowy proces rozwoju nowego produktu.

Cyber_Folks
W czasie pierwszego lockdownu spowodowanego przez COVID-19 przygotowaliśmy i przebadaliśmy koncepcję kampanii dla nowej marki hostingowej.

Effie: nowe kategorie
Tomek Bartnik, strateg i partner z One Eleven, po raz kolejny został wybrany na członka Komitetu Effie Awards najważniejszego konkurs efektywności marketingowej w Polsce.

Sukces giełdowy Vercom
Wymyśliliśmy narrację i branding, które pomogły spółce zebrać 180 milionów złotych na Giełdzie Papierów Wartościowych.

J.Dauman i język pieniędzy
Stworzyliśmy nową strategię i budzącą zaufanie markę, która połączyła dwie firmy księgowe: Dauman & Co i Capital Business Links.

Nowy wymiar cateringu
Pomogliśmy stworzyć Ósmej Kolonii, naszym sąsiadom z Żoliborza, dietę pudełkową w niczym nieprzypominającą tych, które są już dostępne na rynku.

Onde debiutuje na GPW
Zmieniliśmy nazwę PBDI na ONDE, aby otworzyć nowy rozdział w historii firmy i pomóc spółce z sukcesem wejść na giełdę.

Współpraca ze Storytel
Z przyjemnością informujemy, że rozpoczęliśmy współpracę strategiczno-diagnostyczną z serwisem streamingowym Storytel.

Falvit na nowej drodze
Dzięki procesowi diagnostycznemu wyłoniliśmy najlepszy projekt opakowań i pomogliśmy marce poszerzyć grupę docelową.

Lepsza strona BGK24
Przeprowadziliśmy badania i wdrożyliśmy serię udoskonaleń, dzięki którym korzystanie z serwisu Banku Gospodarstwa Krajowego stało się łatwiejsze.