Vercom

Sukces giełdowy

Projekt

Przygotowujący się do wejścia na giełdę gigant technologii komunikacji potrzebował wizerunku odpowiadającemu skali biznesu.

zakres prac:
analiza, strategia marki, storytelling, identyfikacja wizualna, identyfikacja werbaln

WYZWANIA

Od lat liczne narzędzia komunikacyjne oferowane przez Vercom były powszechnie stosowane w cyfrowym świecie, jednak nie umiano tego jasno przekazać. Wizerunek firmy nie odzwierciedlał jakości oferowanych usług. Vercom musiał nauczyć się mówić o sobie prosto i interesująco. Nowa strategia, identyfikacja wizualna i storytelling miały na celu zarówno wzbudzać zaufanie, jak i odpowiadać ogromnej skali biznesu.

REALIZACJE

Dzięki pogłębionej analizie zidentyfikowaliśmy skalowalność wielokanałowość jako kluczowe pojęcia związane z Vercomem. Stały się one podstawą do stworzenia wyróżniającej narracji i elastycznego języka wizualnego. Symbolizujący skalę dwukropek okazał się ważnym elementem zaproponowanej strategii komunikacji – klient od razu uznał ten znak za swój.

EFEKTY

 

sukces giełdowy
180 milionów złotych pozyskanych przez Vercom na Giełdzie Papierów Wartościowych. Kurs podczas otwarcia zanotował wzrost o blisko 20 procent. Liczba detalicznych inwestorów chętnych do nabycia akcji była większa niż suma oferowanych akcji. 

Pokazuje to, że wymiernie wspieramy biznesy w rozwoju.

 

CREDITS

Klient: Vercom
Analiza, Strategia, Design: One Eleven

SHARE: facebook  / linkedin
Pracowaliśmy dla: