TTV
Rzeczywistość zaskakuje

PROJEKT
Ogólnopolska stacja telewizyjna chciała przyjąć odpowiednią strategię dalszego rozwoju, jednak badania rynkowe wskazywały na dwa wykluczające się kierunki.
WYZWANIE
TTV to ogólnopolska stacja telewizji naziemnej należąca do Grupy TVN. W 2014 roku marka była mało popularna; postrzegano ją jako nieatrakcyjną, nijaką i oferująca głównie treści powtórkowe. Stacja TTV musiała trafnie obrać kierunek kompleksowych przemian, biorąc pod uwagę edu-rozrywkowy charakter, narzucany przez rodzaj uzyskanej licencji.
Naszym zadaniem było opracowanie długofalowej strategii rozwoju kanału. Jednak badania konsumenckie i dane telemetryczne wskazywały rozbieżne kierunki rozwoju profilu stacji. To, jak odbiorcy rzeczywiście konsumowali telewizję, różniło się od ich deklaratywnych potrzeb bardziej ambitnego kontentu.
REALIZACJA
By wyciągnąć właściwe wnioski, przeprowadziliśmy pogłębiony proces diagnostyczny i analityczny. Dzięki temu rzetelnie zrekonstruowaliśmy współczesny sposób konsumpcji telewizji. Takie podejście pozwoliło nam właściwie zbudować plan rozwoju TTV, mający na celu budowanie atrakcyjnej i wyrazistej stacji telewizyjnej.
Rzeczywistość jest zaskakująca – wystarczy spojrzeć na nią świeżym okiem. Zabawa i napięcie wynikające z tej myśli stoją za nową strategią marki, którą zaproponowaliśmy TTV. Co ciekawe: finalna idea odzwierciedla nasze pełne ciekawości podejście do realizacji projektu dla TTV.
Efekty
TTV stała się odważniejsza i bardziej autentyczna, porusza kontrowersyjne tematy i przez to pobudza do dyskusji. W wyniku naszych działań stacja wprowadziła nową identyfikację wizualną, ideę organizującą i styl komunikacji.