Medilage
Inkubacja Innowacji

Projekt
Przeprowadzenie pełnej inkubacji marki premium na rynku health & beauty care w kanale sprzedaży o niezrealizowanym potencjale.
wyzwanie
Healthily rozwija się, wchodząc w nowe kategorie i modele biznesowe. Analizując rynek health & beauty care dostrzegliśmy potencjał stworzenia marki premium kierowanej do gabinetów medycyny estetycznej i topowych salonów kosmetologicznych – kanału sprzedaży słabo zagospodarowanym przez konkurencję. Zarekomendowaliśmy całościowy projekt oceny tego rynku oraz opracowanie strategii marketingowej i biznesowej.









Realizacja
Przeprowadziliśmy projekt diagnostyczno-koncepcyjny, którego efektem była kompleksowa strategia marki, obejmująca:
- segmentację rynku,
- definicję grup docelowych,
- portfolio produktowe,
- politykę cenową,
- całościowy business case wraz z rachunkiem zysków i strat,
- consumer journey,
- komunikację B2B i B2C – w tym programy lojalnościowe i zarządzanie relacjami z klientem,
- założenia kampanii PR i strategii social media.
Powierzono nam także inkubację projektu – od zagadnień związanych z badaniami i rozwojem, pozyskiwaniem produktów, poprzez budowę zespołu marki, aż po launch marki na rynku. Zrealizowaliśmy spójną strategię biznesową i marketingową wraz ze stworzeniem brandingu. Dodatkowo odpowiadaliśmy za zarządzanie budżetem Medilage i jego siedmioosobowym zespołem w trybie outsourcingu innowacji.


wyzwanie
Healthily rozwija się, wchodząc w nowe kategorie i modele biznesowe. Analizując rynek health & beauty care dostrzegliśmy potencjał stworzenia marki premium kierowanej do gabinetów medycyny estetycznej i topowych salonów kosmetologicznych – kanału sprzedaży słabo zagospodarowanym przez konkurencję. Zarekomendowaliśmy całościowy projekt oceny tego rynku oraz opracowanie strategii marketingowej i biznesowej.








wyzwanie
Healthily rozwija się, wchodząc w nowe kategorie i modele biznesowe. Analizując rynek health & beauty care dostrzegliśmy potencjał stworzenia marki premium kierowanej do gabinetów medycyny estetycznej i topowych salonów kosmetologicznych – kanału sprzedaży słabo zagospodarowanym przez konkurencję. Zarekomendowaliśmy całościowy projekt oceny tego rynku oraz opracowanie strategii marketingowej i biznesowej.




efekty
W 2021 roku, po udanym debiucie, zespół został włączony w struktury klienta. Od tego czasu marka Medilage nawiązała współpracę z kilkudziesięcioma klinikami medycyny estetycznej w całej Polsce i zyskała uznanie autorytetów naukowych, m.in. prof. dr hab.n.med. Haliny Car.