KTR

Widmo pomysłu ft. Yosi Horikawa

Czy widzieliście pomysł? Jak wizualizować myśl? Ulotność, nieuchwytność, przebłysk inspiracji. Wreszcie jest. Błyśnie. Zniknie. Była tu?

KTR

Punkt wyjścia


Festiwal, Konkurs i Gala Konkursu Twórców Reklamy jest corocznym wydarzeniem branży kreatywnej. KTR to największe tego typu wydarzenie w Polsce, a organizacja działa cały rok promując dobre praktyki i budując środowisko. Identyfikacja wizualna wydarzenia jest także identyfikacją samego Klubu.

Wyzwanie


Chcieliśmy pokazać efemeryczny charakter tego co leży u podstawy działania całej branży, odnaleźć wizualną reprezentację pomysłu. Dodatkowo, medium do przekazania tej wizji miał być miecz - nagroda z lekkiej stali polerowanej zaprojektowana przez Oskara Ziętę, wręczana dorocznie w trakcie Gali.

Rozwiązania

Zaprojektowaliśmy specjalną konstrukcję, dzięki której miecz ruszał się samoistnie, a także poddawał się ręcznej animacji. Stosując technikę długiego naświetlania udało nam się uciec od podstawowej formy zastępując ją światłem odbitym. Miecz znika, pojawia się jego widmo, znika nagroda, pojawia się to, za co nagroda jest wręczana
KTR

Efektywność postów wzrosła wielokrotnie w porównananiu z poprzednimi edycjami.

– Daniel Kuber
Senior Project Manager, SAR

Pierwszy pomysł jest zawsze poza wszelkimi ramami. Potem nagle, doskonale się w nie wpasowuje z pełną świadomością potrzeb komunikacyjnych.

– Anna Zimecka
Project Director, SAR

KTR KTR
KTR
KTR

Credits:

Zdjęcia – Michał Pukowiec
Montaż – Łukasz Swaryczewski
Produkcja – Zuza Zdunek
Wsparcie postprodukcyjne – Badi Badi
Idea, reżyseria, animacja, design – O11E