KTR
Widmo kreacji

WYZWANIE

Festiwal, Konkurs i Gala Konkursu Twórców Reklamy jest corocznym świętetm branży kreatywnej. KTR to największe wydarzenie tego typu w Polsce, a organizacja działa cały rok, promując dobre praktyki i budując środowisko. Identyfikacja wizualna konkursu jest także identyfikacją samego Klubu.

DZIAŁANIA

Chcieliśmy pokazać efemeryczny charakter tego, co leży u podstawy działania całej branży – odnaleźć wizualną reprezentację pomysłu. Dodatkowo, symbolem tej wizji miał być miecz – nagroda z lekkiej stali polerowanej zaprojektowana przez Oskara Ziętę, wręczana dorocznie w trakcie Gali.

Zaprojektowaliśmy specjalną konstrukcję, dzięki której miecz ruszał się samoistnie, a także poddawał się ręcznej animacji. Stosując technikę długiego naświetlania, udało nam się uciec od podstawowej formy, zastępując ją światłem odbitym. Miecz znika, pojawia się jego widmo. Znika nagroda, pojawia się praca, za którą nagroda jest wręczana.

Pierwszy pomysł jest zawsze poza wszelkimi ramami. Potem nagle, doskonale się w nie wpasowuje z pełną świadomością potrzeb komunikacyjnych.

Anna Zimecka, Project Director, SAR

CREDITS

Zdjęcia – Michał Pukowiec
Montaż – Łukasz Swaryczewski
Produkcja – Zuza Zdunek
Wsparcie postprodukcyjne – Badi Badi
Idea, reżyseria, animacja, design – O11E

Pracowaliśmy dla:
aleo
warka
vercom
ttv
e.wedel
usp_zdrowie
unilever
tvp
redbull
r22
play
pelavo
nc+
maspex
kir
ing
perla
kompania_piwowarska
ibuprom
erbud
dilmah
dauman
redge
cosmedica
apap
tvn
bausch
bigmilk