Monika Dryja
Rozwój Nowych Produktów, FMCG expert
W One Eleven zajmuje się rozwojem nowych produktów i ich efektywnym wdrażaniem po stronie Klientów.
Monika posiada unikalną mieszankę sprawczych kompetencji menadżerskich i myślenia strategicznego, które zdobyła pracując po stronie dużych, progresywnych organizacji. Jeżeli ktoś twierdzi, że jest to ,,fajny pomysł, ale bardzo trudny do zrobienia” to znaczy, że nie poznał jeszcze Moniki.
Ostatnio procowała w Philips Polska, gdzie całościowo odpowiadała za rozwój kategorii health & wellness (Philips Sonicare, Philips Avent). W tym czasie Sonicare osiągnęło pozycję lidera w kategorii, która przez wiele lat była zdominowana przez jednego gracza, a Avent dokonał rewolucji w kategorii poprzez radykalną transformację cyfrową i aktywne wykorzystywanie social mediów jako główną siłę budującą oś komunikacji. Wcześniej pracowała dla L?Oreal Polska, gdzie odpowiadała za strategię portfolio, komunikacji (b2b i b2c) oraz wprowadzanie nowych produktów pod marką Vichy. Poprzednio, w Grupie Żywiec, zarządzała nowymi wprowadzeniami produktów oraz markami Warka, Królewskie, Leżajsk, Specjal i EB.
Za swoje najważniejsze projekty uważa repozycjonowanie marki Specjal oraz innowacyjne aktywacje budujące angażujące doświadczenie dla marki Vichy i Warka.
Interesuje się psychologią oraz designem wnętrz, lubi eklektyzm. Nie lubi żałować, że czegoś nie zrobiła.