ARTYKUŁ DLA NOIZZ I BUSINESS INSIDER
KONSUMENCI CHĘTNIEJ SIĘGAJĄ PO PRODUKTY ORAZ USŁUGI PODMIOTÓW, DLA KTÓRYCH WAŻNE SĄ IDEE PROSPOŁECZNE I PROEKOLOGICZNE.
Coraz więcej inwestorów i klientów oczekuje od przedsiębiorstw czegoś więcej niż tylko sukcesów ekonomicznych i oferowanie dobrych produktów. Nowoczesne firmy powinny także dbać o poza finansowy aspekt swojej działalności. To wymóg współczesności i temat prowadzonych kampanii marketingowych. O tym dlaczego ESG to nie jest „nice to have” oraz ładnie wyglądająca prezentacja z drzewkami na pierwszym slajdzie oraz o tym, że jako branża powinniśmy angażować się w promocję pozytywnych zjawisk społecznych, w tym antydyskryminacyjnych Tomek Bartnik opowiada wspólnie z Barbara Niedziela z 2012 agency na łamach Business Insider oraz NOIZZ.pl. Pełen artykuł NOIZZ Pełen artykuł BUSINESS INSIDER