Arkadiusz Trela
Associate, biznes i innowacje, retail expert
Współpracuje z One Eleven przy projektach związanych z retailem oraz wymagających złożonej wiedzy marketingowo-biznesowej. Pomaga nam w modelowaniu biznesowym, jak i w ocenach wykonalności i opłacalności opracowanych koncepcji.
Arek jest niezwykle doświadczonym specjalistą w obszarze strategii i rozwoju biznesu, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynkach polskich i zagranicznych, zarówno b2b, jak i b2c. Obecnie zajmuje się głównie doradztwem strategicznym oraz doradztwem w obszarach komercyjnych.
Doświadczenie zawodowe zdobywał jako Partner w Tequila Aguila Superior i TradeBridge Poland, oraz Business Development Director w eFaktor S.A. Pracował też jako Country Manager w Philip Morris na Łotwie i Bacardi-Martini Polska na stanowisku najpierw dyrektora marketingu, a potem dyrektora zarządzającego. Wcześniej piastował również różnorodne stanowiska w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu w firmach takich jak Coca-Cola CBO Cracow, Master Food Polska czy US West Polska.
Za swoje największe osiągnięcie uważa między innymi sześciokrotny wzrost wolumenu przy zwiększonej rentowności biznesu Bacardi-Martini Polska oraz radykalną zmianę modelu biznesowego Philip Morris na Łotwie, która długookresowo przyczyniła się do wzrostu wszystkich kluczowych wskaźników biznesowych po latach spadków.
Interesuje się zarządzaniem różnorodnością oraz zarządzaniem wielokulturowym. Prywatnie pasjonują go podróże. Nie lubi stagnacji i podejścia ?nie da się?.