Dzielimy się tu nowościami o naszych projektach, inicjatywach i osiągnięciach w obszarze badań, strategii i brand designu.

gala Innovation 2024

Z dumą informujemy, że wspólnie z Fundacja Onkologiczna Alivia i Molecular Creative zdobyliśmy wyróżnienie za portal MojaAlivia – narzędzie wspierające pacjentów onkologicznych i ich bliskich w odnalezieniu się w systemie po usłyszeniu diagnozy.

Effie: nowe kategorie

Tomek Bartnik, strateg i partner z One Eleven, po raz kolejny został wybrany na członka Komitetu Effie Awards najważniejszego konkurs efektywności marketingowej w Polsce.

MEDILAGE

Healthily powierzyło nam pracę w formule end2end. Oznacza to, że odpowiadaliśmy za cały proces tworzenia nowej marki.

ZARZĄDZAMY ZAWODOWO

Do naszego zespołu dołączyli niedawno Marta Kasprzak i Marek Zieliński. Wzmacniają nasze kompetencje na polu prowadzenia projektów i inkubowania marek.

Maja dla Ziemi

Nasza designerka, Maja Jagielska, postanowiła wesprzeć konkurs Timecode Akcja Animacja, tworząc identyfikację wizualną trzeciej edycji. My z kolei wsparliśmy Maję, stając się partnerem konkursu.

Big Milk-klasyka gatunku

Jeszcze w 2019 roku, wspólnie z zespołem Unilever, rozpoczęliśmy duży koncepcyjnie projekt całościowej przebudowy Big Milka.

Wzmacniamy strategię

Tuż przed pandemią dołączyła do nas Ania Andrzejewska. To wszechstronna strateżka z doświadczeniem w najlepszych firmach konsultingowych w kraju.
Pracowaliśmy dla: