Czy nasze decyzje są naprawdę wolne, skoro opieramy się na systemach rekomendacyjnych? Jak zobaczyć w algorytmach własne odbicie, zamiast traktować je jak wroga? Jak wydostać się z informacyjnej bańki, gdy każdy nasz klik jest szczegółowo analizowany?
 
Eksperci/tki:
Tomasz Bartnik – założyciel One Eleven.Odpowiada za wizję rozwoju One Eleven oraz aktywnie uczestniczy w projektach strategicznych i innowacyjnych. Od ponad 20 lat zajmuje się budowaniem i wdrażaniem strategii – na koncie ma niezliczoną ilość projektów dla marek z różnych kategorii produktowych, o różnym potencjale i różnych wyzwaniach.Wcześniej pełnił funkcję Wiceprezesa i Chief Strategic Officera w Grupie Saatchi & Saatchi Polska, współtworząc również międzynarodowy zespół odpowiedzialny za rozwój strategii w regionie EMEA. Był także Partnerem w CPC. Współtworzył i prowadził zespoły agencji strategicznych, a także działy strategii w czołowych agencjach reklamowych.Wielokrotnie nagradzany i zapraszany do jury konkursu Effie, obecnie zasiada w Komitecie Organizacyjnym konkursu już drugą kadencję.
 
dr Dorota Głowacka – prawniczka w Fundacji Panoptykon. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z ochroną praw człowieka w kontekście nowych technologii, w szczególności regulacją platform internetowych. W latach 2009-2018 pracowała w Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka jako m.in. koordynatorka programu „Obserwatorium Wolności Mediów w Polsce” działającego na rzecz podnoszenia standardów wolności słowa. Pracowała także w projektach edukacyjnych i badawczych Rady Europy, Komisji Europejskiej i Agencji Praw Podstawowych UE.
 
Małgorzata Kowalewska – jako członkini zarządu Fundacji Orange odpowiada za kwestie strategiczne, diagnozę społecznych potrzeb i wdrażanie inicjatyw edukacyjnych, uwzględniających także wyzwania rozwoju cyfrowego. Ma doświadczenie w realizacji projektów na poziomie ogólnopolskim i międzynarodowym. Ukończyła zarządzanie i marketing na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest absolwentką 29. edycji Szkoły Liderów Politycznych realizowanej przez Fundację Szkoła Liderstwa. Zwolenniczka zrównoważonego podejścia do technologii w życiu społecznym.
 
Rozmowę poprowadziła Aga Kozak, dziennikarka.

SEKTOR 3.0 to przedsięwzięcie, które wspiera transformację cyfrową i wykorzystywanie nowych technologii w działaniach społecznie użytecznych.

Więcej informacji znajdziesz na 
http://sektor3-0.pl
 
 
 
 
 
Pracowaliśmy dla: