Dzielimy się tu nowościami o naszych projektach, inicjatywach i osiągnięciach w obszarze badań, strategii i brand designu.

Trump na wojnie z ESG – zmierzch „ery bullshittingu”?

Niezależnie od słusznych i szczytnych motywacji związanych z myśleniem o ekologii, dobrostanie społecznym i tym podobnych – przełożenie tych intencji na operacyjny marketing czy komunikację marketingową, mówiąc delikatnie, przeżywa drobny kryzys. Udowadniali to w zeszłym roku na festiwalu Insummit Tomasz Bartnik i Piotr Gąsienica-Daniel w wystąpieniu „ESG – license to bullshitting”.

ESG MARKETING 2024

Tomek Bartnik i Piotr Gąsienica-Daniel na konferencji poruszyli temat ESG w marketingu, wskazując na wyzwania związane z jego wdrożeniem. Choć ESG to popularny trend, wiele firm wciąż nie wie, jak skutecznie łączyć je z marketingiem.

gala Innovation 2024

Z dumą informujemy, że wspólnie z Fundacja Onkologiczna Alivia i Molecular Creative zdobyliśmy wyróżnienie za portal MojaAlivia – narzędzie wspierające pacjentów onkologicznych i ich bliskich w odnalezieniu się w systemie po usłyszeniu diagnozy.

MEDILAGE

Healthily powierzyło nam pracę w formule end2end. Oznacza to, że odpowiadaliśmy za cały proces tworzenia nowej marki.

ZARZĄDZAMY ZAWODOWO

Do naszego zespołu dołączyli niedawno Marta Kasprzak i Marek Zieliński. Wzmacniają nasze kompetencje na polu prowadzenia projektów i inkubowania marek.

Maja dla Ziemi

Nasza designerka, Maja Jagielska, postanowiła wesprzeć konkurs Timecode Akcja Animacja, tworząc identyfikację wizualną trzeciej edycji. My z kolei wsparliśmy Maję, stając się partnerem konkursu.

Big Milk-klasyka gatunku

Jeszcze w 2019 roku, wspólnie z zespołem Unilever, rozpoczęliśmy duży koncepcyjnie projekt całościowej przebudowy Big Milka.
Pracowaliśmy dla: