
Trump na wojnie z ESG – zmierzch „ery bullshittingu”?
Niezależnie od słusznych i szczytnych motywacji związanych z myśleniem o ekologii, dobrostanie społecznym i tym podobnych – przełożenie tych intencji na operacyjny marketing czy komunikację marketingową, mówiąc delikatnie, przeżywa drobny kryzys. Udowadniali to w zeszłym roku na festiwalu Insummit Tomasz Bartnik i Piotr Gąsienica-Daniel w wystąpieniu „ESG – license to bullshitting”.

ESG MARKETING 2024
Tomek Bartnik i Piotr Gąsienica-Daniel na konferencji poruszyli temat ESG w marketingu, wskazując na wyzwania związane z jego wdrożeniem. Choć ESG to popularny trend, wiele firm wciąż nie wie, jak skutecznie łączyć je z marketingiem.

gala Innovation 2024
Z dumą informujemy, że wspólnie z Fundacja Onkologiczna Alivia i Molecular Creative zdobyliśmy wyróżnienie za portal MojaAlivia – narzędzie wspierające pacjentów onkologicznych i ich bliskich w odnalezieniu się w systemie po usłyszeniu diagnozy.

Fetyszyzacja „konceptów” produktowych w procesie wprowadzania innowacji
Wprowadzanie innowacji musi mieć w sobie pewną kaskadowość procesową. Załatwmy A, żeby przejść do B. Często jest tak, że pisząc koncepty do testów konsumenckich chcemy w nich nie tylko przedstawić prototyp produktu, ale też angażująco o nim opowiedzieć.

WARGAMES – militarne metafory w służbie marketingu
Metodologia Wargames pozwala lepiej zrozumieć rynek i konkurencję, co umożliwia skuteczniejsze przewidywanie ich ruchów i podejmowanie decyzji, które uwzględniają dynamiczne zmiany sytuacji.

Po raz kolejny mamy zaszczyt zasiadać w jury Effie Awards Polska!
W tegorocznej edycji, do grona ekspertów w grupie III Consumer Goods Services dołączy Krzysztof Goryński, którego doświadczenie i wiedza wzbogacą skład jury!

ESG – license to bullshitting
Nasi eksperci, podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat aktualnych wyzwań w obszarze ESG.

MEDILAGE
Healthily powierzyło nam pracę w formule end2end. Oznacza to, że odpowiadaliśmy za cały proces tworzenia nowej marki.

RAPORT: WELLBEING
Przygotowaliśmy raport na temat marek, które w latach 2019-2020 przyciągnęły kapitał VC przekraczający łącznie 300 mld dolarów.

ZARZĄDZAMY ZAWODOWO
Do naszego zespołu dołączyli niedawno Marta Kasprzak i Marek Zieliński. Wzmacniają nasze kompetencje na polu prowadzenia projektów i inkubowania marek.

Maja dla Ziemi
Nasza designerka, Maja Jagielska, postanowiła wesprzeć konkurs Timecode Akcja Animacja, tworząc identyfikację wizualną trzeciej edycji. My z kolei wsparliśmy Maję, stając się partnerem konkursu.

Big Milk-klasyka gatunku
Jeszcze w 2019 roku, wspólnie z zespołem Unilever, rozpoczęliśmy duży koncepcyjnie projekt całościowej przebudowy Big Milka.