PIOTR GĄSIENICA-DANIEL, SZEF STRATEGII O11E, ZASIĄDZIE W JURY EFFIE 2022
W TEGOROCZNYM JURY ZNALAZŁO SIĘ PONAD 190 EKSPERTEK I EKSPERTÓW Z BRANŻY MARKETINGU I REKLAMY.
Pracami jurorów Effie Awards 2022 pokieruje Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku. W tegorocznym Jury znalazło się ponad 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. Wśród nich znalazł się Piotr Gąsienica-Daniel, szef strategii w One Eleven. Piotr będzie oceniać prace w kategoriach: Beauty & Care, Medicines & Supplements, Silver. W tym roku 30 kategorii konkursowych podzielono na 12 grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie. W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni branżowi eksperci. Wyboru składu jury dokonano spośród ok. 300 kandydatur. Komitet Organizacyjny wybrał ich przez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji. Piotr Gąsienica-Daniel w One Eleven zarządza działem strategii i odpowiada za koordynację złożonych projektów koncepcyjnych. Wcześniej pracował po stronie klienta jako Główny Specjalista ds. Strategii Marketingowej i Badań w PZU oraz w międzynarodowej firmie badawczej TNS (dzisiaj Kantar). Zrealizował kilkadziesiąt projektów strategicznych i badawczych dla podmiotów z branż FMCG, finansowej, technologicznej i usługowej. Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie strategii portfelowej i brandingowej Grupy PZU po akwizycji podmiotów na rynkach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz kompleksową obsługę strategiczną portfela marek i innowacji Grupy USP. Prywatnie lubi chodzić po górach i grać w tenisa. Nie lubi góralskiej muzyki i squasha. Więcej informacji