Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

PIOTR GĄSIENICA-DANIEL, SZEF STRATEGII O11E, ZASIĄDZIE W JURY EFFIE 2022

W TEGOROCZNYM JURY ZNALAZŁO SIĘ PONAD 190 EKSPERTEK I EKSPERTÓW Z BRANŻY MARKETINGU I REKLAMY.

Pracami jurorów Effie Awards 2022 pokieruje Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku. W tegorocznym Jury znalazło się ponad 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. Wśród nich znalazł się Piotr Gąsienica-Daniel, szef strategii w One Eleven. Piotr będzie oceniać prace w kategoriach: Beauty & Care, Medicines & Supplements, Silver. W tym roku 30 kategorii konkursowych podzielono na 12 grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie. W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni branżowi eksperci. Wyboru składu jury dokonano spośród ok. 300 kandydatur. Komitet Organizacyjny wybrał ich przez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji. Piotr Gąsienica-Daniel w One Eleven zarządza działem strategii i odpowiada za koordynację złożonych projektów koncepcyjnych. Wcześniej pracował po stronie klienta jako Główny Specjalista ds. Strategii Marketingowej i Badań w PZU oraz w międzynarodowej firmie badawczej TNS (dzisiaj Kantar). Zrealizował kilkadziesiąt projektów strategicznych i badawczych dla podmiotów z branż FMCG, finansowej, technologicznej i usługowej. Za swoje najważniejsze projekty uznaje współtworzenie strategii portfelowej i brandingowej Grupy PZU po akwizycji podmiotów na rynkach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz kompleksową obsługę strategiczną portfela marek i innowacji Grupy USP. Prywatnie lubi chodzić po górach i grać w tenisa. Nie lubi góralskiej muzyki i squasha. Więcej informacji 

WE have worked with: