Bloxin

Tarcza ochronna

Projekt

Wprowadzenie na rynek preparatu chroniącego przed wirusami w trakcie trwania światowej pandemii COVID-19 wymagało szybkiego i skutecznego działania.

wyzwanie

Rzadko kiedy możemy powiedzieć, że nasza praca pomaga ratować życie. W przypadku Bloxinu było inaczej. Produkt tworzy dodatkową barierę chroniącą przed wirusami, w tym COVID-19. Pomogliśmy wprowadzić go na rynek w ekspresowym tempie.

Realizacja

Zaproponowaliśmy iteracyjny proces, którego celem było maksymalne skrócenie czasu realizacji. Poprawki do przedstawianych projektów nanosiliśmy na bieżąco podczas spotkań z kluczowymi osobami. Sesje odbywały się w krótkich odstępach, a równolegle trwała procedura sprawdzania pod kątem prawnym zaproponowanych nazw.

Kolory marki nawiązują do bariery ochronnej najpowszechniej stosowanej podczas pandemii COVID-19 – maseczki ochronnej. Nazwa jasno mówi o funkcji produktu, a komunikat wspierają elementy graficzne odwołujące się do symbolu tarczy. Zastosowana na opakowaniu architektura informacji oraz użyte sformułowania są proste i czytelne.

 

Efekty

Czas potrzebny na rozpoczęcie produkcji opakowań skrócił się o 82%. Produkt trafił na półki sklepowe w rekordowym tempie. Kampania marketingowa opierała się nie na motywacji negatywnej, lecz pokazywała korzyści płynące z korzystania z dodatkowej ochrony. W ten sposób dołożyliśmy swoją cegiełkę do powrotu do normalności.

CREDITS

Klient: USP Zdrowie
Analiza, Strategia, Design: One Eleven

SHARE:  facebook  /  linkedin
Pracowaliśmy dla: