ESG - license to bullshitting”

24 września 2024 roku o godzinie 12:25

odbędzie się sesja poświęcona ESG, skupiająca się na implementacji zasad ekologii, dobrostanu społecznego i zrównoważonego rozwoju w marketingu i komunikacji.

Pomimo wysokich aspiracji, wiele projektów napotyka na trudności związane z koniecznością dostosowania się do zewnętrznych regulacji oraz ograniczonym zainteresowaniem konsumentów. 

Nasi eksperci, Tomasz Bartnik, partner i Marketing & Innovation Strategist w One Eleven, oraz Piotr Gąsienica-Daniel, dyrektor strategii w One Eleven, podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat aktualnych wyzwań w obszarze ESG.  

Uzyskasz odpowiedzi na kluczowe pytania: 

  • Czy purpose branding w ogóle ma sens? 
  • Kiedy warto, a kiedy nie warto wykorzystywać ESG w strategii i komunikacji marek? 
  • Co robić, żeby komunikacja ESG była efektywna?  

W trakcie naszej sesji zobaczysz także: 

  • Paulinę Kaczmarek, Kantar Polska 
  • Annę Kowalską, Grupa Spółek DANONE 
  • Monikę Nowak, Grupa Żywiec 
    A Scenę zmoderuje Jan Kowalski, Allegro. 

Dołącz do wydarzenia, aby dowiedzieć się więcej o kreatywnych rozwiązaniach i przyszłości ESG w biznesie.  

Zapisz się już teraz

Pracowaliśmy dla: