ESG - license to bullshitting”
24 września 2024 roku o godzinie 12:25
odbędzie się sesja poświęcona ESG, skupiająca się na implementacji zasad ekologii, dobrostanu społecznego i zrównoważonego rozwoju w marketingu i komunikacji.
Pomimo wysokich aspiracji, wiele projektów napotyka na trudności związane z koniecznością dostosowania się do zewnętrznych regulacji oraz ograniczonym zainteresowaniem konsumentów.
Nasi eksperci, Tomasz Bartnik, partner i Marketing & Innovation Strategist w One Eleven, oraz Piotr Gąsienica-Daniel, dyrektor strategii w One Eleven, podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat aktualnych wyzwań w obszarze ESG.
Uzyskasz odpowiedzi na kluczowe pytania:
- Czy purpose branding w ogóle ma sens?
- Kiedy warto, a kiedy nie warto wykorzystywać ESG w strategii i komunikacji marek?
- Co robić, żeby komunikacja ESG była efektywna?
W trakcie naszej sesji zobaczysz także:
- Paulinę Kaczmarek, Kantar Polska
- Annę Kowalską, Grupa Spółek DANONE
- Monikę Nowak, Grupa Żywiec
A Scenę zmoderuje Jan Kowalski, Allegro.
Dołącz do wydarzenia, aby dowiedzieć się więcej o kreatywnych rozwiązaniach i przyszłości ESG w biznesie.
Zapisz się już teraz