YETICO
NOWA SKALA BIZNESU

KONTEKST

Na przestrzeni ostatnich kilku lat Yetico konsekwentnie rozwijało ofertę i pole kompetencji, oferując opakowania dla branży RTV i gastronomii, a także rozbudowując swoje możliwości produkcyjne o komponenty polimerowe. Pomimo tych zmian, firma postrzegana była wciąż głównie przez pryzmat jej rdzennego biznesu, czyli produkcji płyt izolacyjnych dla sektora budowlanego.

WYZWANIE

Kluczowym wyzwaniem było więc zbudowanie wizerunku Yetico jako eksperta w produkcji komponentów z tworzyw sztucznych i tym samym wyjście poza sektor budowlany i komponenty ze styropianu. Repozycjonowanie, a wraz z nim nowy branding miały za zadanie ułatwić pozyskanie zleceń dla różnych branż i uwiarygodnić Yetico w oczach międzynarodowych kontrahentów.

REALIZACJA

W celu stworzenia nowego wizerunku firmy przeprowadzona została wnikliwa eksploracja otoczenia konkurencyjnego oraz rozmowy i warsztaty z menadżerami odpowiedzialnymi za najważniejsze obszary biznesu. Pozwoliło to nam nie tylko zrozumieć potrzebę i środowisko klienta, ale także określić kluczowe wartości, które stały się fundamentem dla marki.

EFEKTY

Wypracowana strategia na nowo określa pole kompetencji marki. Yetico dziś to dostawca rozwiązań B2B z polistyrenu & polimerów budujący swoją propozycję wokół wartości kluczowych dla kontrahentów – partnerstwa, niezawodności i elastyczności. Efektem projektu był także nowy brand design, nawiązujący do inżynieryjnego charakteru marki oraz symbolizujący płynność procesu produkcji.

Pracowaliśmy dla:
aleo
warka
vercom
ttv
e.wedel
usp_zdrowie
unilever
tvp
redbull
r22
play
pelavo
nc+
maspex
kir
ing
perla
kompania_piwowarska
ibuprom
erbud
dilmah
dauman
redge
cosmedica
apap
tvn
bausch
bigmilk
Loading