ww

Nowe otwarcie

projekt

Wsparliśmy strategicznie Zespół LOTTE Wedel w procesie wypracowywania nowego pozycjonowania dla marki WW.

Wyzwanie

Marka WW, obecna na rynku od dekad, przez wiele lat nie była wspierana komunikacyjnie. W związku z ambitnymi planami rozwoju, konieczne było odświeżenie jej propozycji i zbudowania wizerunku atrakcyjnego dla młodszej grupy docelowej, która była niedoreprezentowana w profilu użytkownictwa. Stanęliśmy przez zadaniem wypracowania pozycjonowania, które umożliwi efektywny relaunch marki. 

.

realizacja

Towarzyszyliśmy klientowi w całym procesie koncepcyjno-strategicznym. Wspólnie z zespołem LOTTE Wedel i agencją badawczą wypracowaliśmy różne kierunki pozycjonowania. Każdy z konceptów został przez nas poddany szybkiej weryfikacji jakościowej (dirty testing) z przedstawicielami Gen Z. Podejście pozwoliło błyskawicznie odrzucić elementy oceniane jako nieautentyczne i jednocześnie potwierdzić potencjał idei 

 

efekty

W efekcie prac powstało nowe pozycjonowanie, które posłużyło jako fundament do stworzenia platformy komunikacyjnej „Co znaczy WW?”. Kampania przygotowana przez Digital Kingdom (idea kreatywna i egzekucja), Liquid Thread (działania influencerskie) i Zenith (zakup mediów) została doceniona zarówno przez młodych, jak i branżę, uzyskując nagrody i wyróżnienia: 

  • Effie 2024: Brąz w kategorii Relaunch & Defend, Srebro w kategorii Young (Digital Kingdom, Zenith, LiquidThread) 
  • Mix Awards 2024: Srebro w kategorii Brand Awareness and Positioning (Digital Kingdom, Zenith) 
  • Kreatura 2023: Nagrody główne w kategoriach Film – TV/kino i Kampania Zintegrowana, wyróżnienie w kategorii Film – Wideo w Internecie (Digital Kingdom) 

CREDITS

Klient: Lotte Wedel sp. z o.o.

SHARE: facebook  / linkedin
Pracowaliśmy dla: