sachol

Wzmocnienie lidera

Projekt

Marka środków na dolegliwości jamy ustnej potrzebowała zmian, by mimo rosnącej konkurencji, utrzymać pozycję lidera.

wyzwanie

Sachol, od lat był liderem w swojej kategorii, jednak w oczach konsumentów zaczął tracić na postrzeganej nowoczesności, stając się kojarzonym z przestarzałym środkiem z “babcinej apteczki”.

Spadek rozpoznawalności marki, w połączeniu z rosnącą konkurencją, która intensyfikowała swoje działania marketingowe i rozszerzała ofertę, wymagał podjęcia skutecznych działań w celu utrzymania dominującej pozycji na rynku.

Realizacja

Celem projektu było przede wszystkim obrona przed konkurencją, a w dłuższej perspektywie także wzmocnienie pozycji lidera marki.

Na podstawie analizy rynku, konkurencji oraz potrzeb konsumentów opracowaliśmy nową koncepcję marki oraz strategię pozycjonowania i komunikacji.

Zidentyfikowaliśmy kluczowe obszary konkurencyjności, wspieraliśmy rozwój portfolio produktowego oraz przeprowadziliśmy nowoczesny redesign opakowań. Podjęliśmy wszelkie niezbędne działania, aby Sachol utrzymał swoją wiodącą pozycję na rynku środków do pielęgnacji jamy ustnej.

Efekty

Sachol umocnił swoją pozycję lidera. Nowoczesny i dynamiczny język wizualny podkreślał jakość marki.

Marka zyskała narzędzia do skuteczniejszej rywalizacji z konkurencją oraz do dalszego rozwoju.

CREDITS

Klient: CLAIMING LEADERSHIP
Analiza, Strategia, Rozwój portfolio, Design: One Eleven

SHARE: facebook  / linkedin
Pracowaliśmy dla: