Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Mod21

Przyszłość budownictwa

PROJEKT

Grupa budowlana Erbud poprosiła nas o stworzenie marki zajmującej się budownictwem modułowym. Mieliśmy przygotować spółkę do działania na rynku polskim i niemieckim. Zaprezentować jej zdolność do wznoszenia kilkukondygnacyjnych budynków. Zaakcentować proekologiczność rozwiązań i pamiętać, że nowoczesny charakter marki musi iść w parze z budzącym zaufanie wizerunkiem.

REALIZACJA

Zaczęliśmy od wymyślenia nazwy. MOD21 w bezpośredni sposób odnosi się do budownictwa modułowego. Odwołuje się do roku powstania spółki oraz rozwiązań technicznych na miarę XXI wieku. Podkreśla także fakt, że większość prac budowlanych MOD21 wykonywanych jest pod dachem fabryki. Po 21 dniach z taśmy produkcyjnej zjeżdża gotowy moduł, który musi już tylko zostać przewieziony na plac budowy i połączony z innymi.

Opracowaliśmy kompletny brandbook. Jego zadaniem jest pomoc działom marketingu – zarówno w Polsce, jak i w Niemczech –  w konsekwentnym budowaniu wizerunku marki.

Aby przedstawić firmę, stworzyliśmy także stronę internetową. Zaprojektowaliśmy jej dnie wersje – polską i niemiecką. Różnią się one nie tylko językiem, ale i strukturą. Stało się tak, ponieważ spółka ma odmienne oczekiwania względem działalności na obu rynkach.

Efekty

W Ostaszewie pod Toruniem powstała fabryka. Spółka rozpoczęła rekrutację zarówno w Polsce, jak i Niemczech. Dzięki temu w ciągu najbliższych lat MOD21 ma dojść do 1,5 mld przychodów rocznie i stać się jednym z filarów grupy Erbud. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc w stworzeniu nowej marki i wzoru na przyszłość budownictwa.

CREDITS

Klient: ERBUD
Design & Website: One Eleven, dys.studio

SHARE: facebook / linkedin
Pracowaliśmy dla: