Medilage

Inkubacja Innowacji

Projekt

Healthily poszukuje wzrostu poprzez wchodzenie w nowe dla siebie kategorie i modele biznesowe. Przy okazji analizowania rynku health & beauty care zidentyfikowaliśmy potencjał na markę premium w nowym, nisko penetrowanym przez konkurencję kanale sprzedaży, jakim są gabinety medycyny estetycznej i topowe gabinety kosmetologiczne. Zarekomendowaliśmy całościowy projekt weryfikacji potencjału oraz wypracowanie i walidację strategii marketingowej i biznesowej.

Przeprowadziliśmy duży projekt diagnostyczno-koncepcyjny, którego efektem była kompleksowa strategia marki, obejmująca: segmentację rynku, definicję grup docelowych, portfolio produktowe, politykę cenową, całościowy business case wraz z P&L, consumer journey, komunikację B2B i B2C – w tym programy lojalnościowe i CRM oraz założenia kampanii PR i strategii SoMe.

Realizacja

Powierzono nam także inkubację projektu – od zagadnień związanych z R&D i sourcingiem, poprzez zbudowanie zespołu marki na poprowadzeniu i nadzorowaniu launchu marki skończywszy. Wypracowaliśmy i zrealizowaliśmy całościową strategię marketingową i biznesową (od strategii sprzedaży po strategię i egzekucję brandingową). Dodatkowo odpowiadaliśmy za zarządzanie budżetem marki i jego zespołem (7 osobowy team) w trybie outsourcingu innowacji. W połowie 2021 roku, po debiucie marki na rynku, zespół został włączony w struktury klienta. Od tego czasu Medilage rozpoczęło współpracę z kilkudziesięcioma klinikami medycyny estetycznej w całej Polsce. Zyskało również uznanie autorytetów naukowych. Współpracuje m.in. z prof. dr hab.n.med. Haliną Car.

CREDITS

Klient: HEALTHILY

Analiza, Design, Strategia: One Eleven
Inkubacja biznesu: One Eleven

Zdjęcia fashion: Małgorzata Popinigis
Zdjęcia składniki: Łukasz Murgrabia

3D: Maciej Włodarski
Montaż: Jan Jakub Wiatrzyk

SHARE: facebook  / linkedin
Pracowaliśmy dla: