Medilage

Inkubacja Innowacji

Projekt

Przeprowadzenie pełnej inkubacji marki premium na rynku health & beauty care w kanale sprzedaży o niezrealizowanym potencjale.

wyzwanie

Healthily rozwija się, wchodząc w nowe kategorie i modele biznesowe. Analizując rynek health & beauty care dostrzegliśmy potencjał stworzenia marki premium kierowanej do gabinetów medycyny estetycznej i topowych salonów kosmetologicznych – kanału sprzedaży słabo zagospodarowanym przez konkurencję. Zarekomendowaliśmy całościowy projekt oceny tego rynku oraz opracowanie strategii marketingowej i biznesowej.



Realizacja

Przeprowadziliśmy projekt diagnostyczno-koncepcyjny, którego efektem była kompleksowa strategia marki, obejmująca: 

  • segmentację rynku, 
  • definicję grup docelowych, 
  • portfolio produktowe, 
  • politykę cenową, 
  • całościowy business case wraz z rachunkiem zysków i strat, 
  • consumer journey, 
  • komunikację B2B i B2C – w tym programy lojalnościowe i zarządzanie relacjami z klientem,
  • założenia kampanii PR i strategii social media.

 

Powierzono nam także inkubację projektu – od zagadnień związanych z badaniami i rozwojem, pozyskiwaniem produktów, poprzez budowę zespołu marki, aż po launch marki na rynku. Zrealizowaliśmy spójną strategię biznesową i marketingową wraz ze stworzeniem brandingu. Dodatkowo odpowiadaliśmy za zarządzanie budżetem Medilage i jego siedmioosobowym zespołem w trybie outsourcingu innowacji. 

wyzwanie

Healthily rozwija się, wchodząc w nowe kategorie i modele biznesowe. Analizując rynek health & beauty care dostrzegliśmy potencjał stworzenia marki premium kierowanej do gabinetów medycyny estetycznej i topowych salonów kosmetologicznych – kanału sprzedaży słabo zagospodarowanym przez konkurencję. Zarekomendowaliśmy całościowy projekt oceny tego rynku oraz opracowanie strategii marketingowej i biznesowej.



wyzwanie

Healthily rozwija się, wchodząc w nowe kategorie i modele biznesowe. Analizując rynek health & beauty care dostrzegliśmy potencjał stworzenia marki premium kierowanej do gabinetów medycyny estetycznej i topowych salonów kosmetologicznych – kanału sprzedaży słabo zagospodarowanym przez konkurencję. Zarekomendowaliśmy całościowy projekt oceny tego rynku oraz opracowanie strategii marketingowej i biznesowej.



efekty

W 2021 roku, po udanym debiucie, zespół został włączony w struktury klienta. Od tego czasu marka Medilage nawiązała współpracę z kilkudziesięcioma klinikami medycyny estetycznej w całej Polsce i zyskała uznanie autorytetów naukowych, m.in. prof. dr hab.n.med. Haliny Car.

CREDITS

Klient: HEALTHILY

Analiza, Design, Strategia: One Eleven
Inkubacja biznesu: One Eleven

Zdjęcia fashion: Małgorzata Popinigis
Zdjęcia składniki: Łukasz Murgrabia

3D: Maciej Włodarski
Montaż: Jan Jakub Wiatrzyk

SHARE: facebook  / linkedin
Pracowaliśmy dla: