Książęce

Masowy kraft

projekt

Znana marka piwa musiała zweryfikować swoje kierunki rozwoju względem rozwijającej się konkurencji.

Wyzwanie

Choć w roku 2019 marka Książęce rozwijała się relatywnie stabilnie, pojawiały się pytania o jej wyjątkowość, spójność narracji i doświadczenia. Dodatkowo na rynek wchodziły warianty konkurencyjnej marki Tyskie, co wymusiło nowe podejście do strategii i rozwoju portfolio, aby Książęce mogło utrzymać swoją pozycję w kategorii.

realizacja

wyróżniająca opowieść

Kompania Piwowarska poprosiła nas o rewizję strategii marki. Opracowana koncepcja polegała na stworzeniu spójnego wizerunku marki, która jest pierwszym, przyjaznym wyborem dla osób szukających odmiany od typowego lagera. Struktura portfolio i komunikacja została oparta o „style piwne”, gdzie wbrew dominującemu wtedy kodowi kategorii opowieść nie dotyczyła smaku, składników czy pasujących potraw, a historii o powstaniu danego gatunku i związanej z nią charakterystyce. 

Pracowaliśmy dla: