cyber__Folks
Platforma hostingowa
PROJEKT
Cyber_Folks to nowa marka na wymagającym i rozdrobnionym rynku usług hostingowych, która dotychczas funkcjonowała pod nazwą LinuxPL.com. Gdy zostaliśmy poproszeni o pomoc przy opracowaniu koncepcji launchu komunikacyjnego, nikt jeszcze o cyber_Folks nie słyszał.
Naszym zadaniem było opracowanie koncepcji spotu TV oraz komunikacji OOH do ściśle określonej grupy docelowej dotychczasowych i nowych użytkowników usług hostingowych. Kluczowym wyzwaniem okazało się wytłumaczenie kompleksowej usługi wymagającej grupie docelowej – małym i średnim przedsiębiorcom.
Dodatkowo na całość przygotowań – od opracowania do zbadania konceptów – było jedynie 1,5 miesiąca. Wszystko odbywało się w trakcie właśnie ogłoszonej globalnej pandemii i związanego z nią lockdown’u.
REALIZACJA
Mając na uwadze uwarunkowania projektu, zaprojektowaliśmy iteracyjny proces koncepcyjno-badawczy, dzięki któremu mieliśmy szansę uzyskać najbardziej czytelny komunikat w obranej grupie docelowej. Od początku w procesie uczestniczyło studio produkcyjne, co pozwoliło nam już po pierwszym warsztacie rozpocząć prace nad przygotowaniem planu zdjęciowego.
Główną ideą komunikacyjną było pokazanie i zestawienie ze sobą dwóch światów – świata przedsiębiorcy i konsultanta – adresując najczęstsze bolączki, które towarzyszą klientom przy zakupie usług hostingowych – prędkość działania strony, czas rejestracji domen, czas reakcji usługodawców na problemy techniczne.
Wszystkie elementy są przemyślane. Czuliśmy, że proces kreacji wprost wynika z koncepcji marki – i tak powinno to wyglądać.
Artur Pajkert, Brand Manager cyber_Folks