Admetrics

Cele. Działania. Rezultaty.

Projekt

Agencja performance marketingu musiała nauczyć się mówić o sobie tak, by skutecznie docierać do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

wyzwanie

Agencja performance marketingu Admetrics potrzebowała odświeżenia komunikacji. Zaproponowaliśmy zwarty i kompleksowy proces – od przeprowadzenia analizy konkurencji i ustalenia narracji, aż do stworzenia nowej identyfikacji.

Realizacja

Zaczęliśmy od warsztatów z klientem, podczas których przeanalizowaliśmy grupy docelowe i pozycjonowanie. W przypadku performance marketingu kluczowe jest docieranie do wyselekcjonowanych odbiorców. Temu celowi podporządkowane są wszystkie działania zespołu i dobór narzędzi.

W identyfikacji wizualnej symbolicznie pokazujemy, że Admetrics znajduję najlepszą drogę do celu. Stąd rozwijająca się siatka połączeń, w ramach której odnajdywane jest jedno, trafne rozwiązanie. Prosty, konkretny język i nowe hasło marki Cele. Działania. Rezultaty. podkreślają konkretny i skuteczny charakter działań Admetrics.

Efekty

Nowa identyfikacja wizualna marki, manual narracyjny ze sprecyzowanymi zaletami Admetrics i strona internetowa, pomogły rozpocząć firmie nowy etap działalności. Firma nawiązała współpracę z większymi klientami i przygotowała się do ekspansji międzynarodowej.

CREDITS

Klient: Vercom
Analiza, Strategia, Design: One Eleven

SHARE: facebook  / linkedin
Pracowaliśmy dla: