Admetrics

Cele. Działania. Rezultaty.

Projekt

Stanęliśmy przed zadaniem odświeżenia marki Admetrics – agencji performance marketingu. Zaproponowaliśmy zwarty proces zakładający analizę konkurencji i zagranicznych benchmarków, zapis pozycjonowania, stworzenie nowej narracji oraz identyfikacji wizualnej.

Realizacja

Zaczęliśmy od warsztatów z klientem, podczas których przeanalizowaliśmy grupy docelowe, pozycjonowanie marki oraz wypracowaliśmy przesłanki do dalszych prac narracyjnych.

Szybko zrozumieliśmy, że w przypadku agencji performance marketingu liczy się umiejętność dotarcia do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Temu celowi podporządkowane są wszystkie działania zespołu i dobór narzędzi.

Postanowiliśmy pokazać w identyfikacji wizualnej, że Admetrics znajduję drogę do celu. Stąd rozwijająca się siatka połączeń, w ramach której pracownicy agencji odnajdują to jedno, właściwe. Postanowiliśmy podkreślić ten przekaz korzystając z prostego, konkretnego języka narracji. W tym duchu utrzymane jest również nowe hasło marki – Cele. Działania. Rezultaty.

Efekty

Stworzyliśmy nowa identyfikację wizualną marki. Opracowaliśmy manual narracyjny. Sprecyzowaliśmy zalety i korzyści, o których Admetrics powinien mówić w swojej komunikacji. Pomogliśmy przygotować stronę internetową. Wszystkie te działania pozwoliły firmie rozpocząć nowe etap działalności – nawiązać współpracę z większymi klientami i przygotować się do ekspansji międzynarodowej.

CREDITS

Klient: Vercom
Analiza, Strategia, Design: One Eleven

SHARE: facebook  / linkedin
Pracowaliśmy dla: