ŁĄCZYMY KOMPETENCJE Z RÓŻNYCH DZIEDZIN KOMUNIKACJI. PRACUJEMY W INTERDYSCYPLINARNYCH ZESPOŁACH BADAWCZO-STRATEGICZNO-DESIGNERSKICH.
nasze kompetencje
strategia
Zajmujemy się szeroko rozumianymi strategiami i koncepcjami marketingowymi. Od portfela marek, przez strategię marki, portfolio produktowe, aż po strategię brandingową i aktywizację.
Budujemy marki, które głęboko angażują konsumentów, mają świeżą, emergentną propozycję i przede wszystkim mają istotne znaczenie w procesie decyzyjnym. Przeprowadzamy marki przez zmiany wynikające z transformacji biznesowej i marketingowej.
Radzenie sobie z trudnymi wyzwaniami marketingowymi i inicjowanie transformacji przez lata było naszym podstawowym polem kompetencji. Mamy ogromne doświadczenie w pracy dla marek będących w niesprzyjających okolicznościach.
Wielokrotnie pracowaliśmy z wymagającymi kategoriami produktowymi. Znajdujemy rozwiązania w sytuacjach, gdy wcześniejsze próby rozwiązania danego zagadnienia okazywały się nieskuteczne.
diagnostyka
Wszystkie nasze projekty zawierają w sobie elementy diagnostyki. Do ich realizacji stosujemy zwinne, interdyscyplinarne podejście, mieszając płynnie różnorodne perspektywy badawcze – data, qual, quant, semiotyka, etnografia.
Wykonujemy również odrębne projekty analityczne i audytorskie /kategoria, marka, sytuacja/.
Opracowujemy własne metodologie diagnostyczne i metody testowania zaawansowanych prototypów rozwiązań /narzędzie ICL™/ dbając o to, żeby miały one przełożenie na realne decyzje biznesowe i wybory konsumenckie.
Opracowujemy własne metodologie diagnostyczne i metody testowania zaawansowanych prototypów rozwiązań /narzędzie ICL™/ dbając o to, żeby miały one przełożenie na realne decyzje biznesowe i wybory konsumenckie.
innowacje
Pomagamy w rozwoju istniejącego biznesu znajdując nowe pola kompetencji i pomagając w rozszerzeniu oferty.
Wspieramy procesy innowacji od idei do realizacji. Identyfikujemy i szacujemy potencjał rynkowy, opracowujemy koncepcję, a następnie pomagamy w inkubacji i skalowaniu projektu. Na życzenie realizujemy każdą fazę do wprowadzania na rynek w modelu end2end.
Uczestniczymy nie tylko w opracowaniu samego pomysłu, ale również w opracowaniu produktu i sourcingu, przygotowaniu budżetu i planu skalowania oraz w organizacji efektywnego zespołu, niezbędnego w pierwszej fazie. Kontrolujemy wdrożenie i pierwsze aktywacje marketingowe.
Dobieramy różne typy kompetencji poprzez poszukiwanie odpowiednich osób do projektu. Zespół od samego początku może stanowić integralną część procesu.
brand design
Tworzymy komunikację za pomocą designu – branding, naming, storytelling, packaging.
Dlatego myślimy w kategoriach całościowego doświadczenia płynnie przechodząc pomiędzy formami i dziedzinami projektowania. Operujemy na równi słowem i obrazem we wszystkich punktach styku, generując przy tym spójne doświadczenie.
Umożliwiamy markom bezpośredni kontakt z odbiorcami i wejście z nimi w dialog. Dzięki formie, przekazujemy najważniejsze dla biznesu treści. Budujemy emocje wokół marki.
Dialog z nami inspiruje organizacje i pozwala zespołom jednoczyć się wokół wypracowanej wspólnie kultury wizualnej i narracji marki.