ŁĄCZYMY KOMPETENCJE Z RÓŻNYCH DZIEDZIN KOMUNIKACJI. PRACUJEMY W INTERDYSCYPLINARNYCH ZESPOŁACH BADAWCZO-STRATEGICZNO-DESIGNERSKICH.

nasze kompetencje

strategia

Zajmujemy się szeroko rozumianymi strategiami i koncepcjami marketingowymi. Od portfela marek, przez strategię marki, portfolio produktowe, aż po strategię brandingową i aktywizację.

Budujemy marki, które głęboko angażują konsumentów, mają świeżą, emergentną propozycję i przede wszystkim mają istotne znaczenie w procesie decyzyjnym. Przeprowadzamy marki przez zmiany wynikające z transformacji biznesowej i marketingowej.

Radzenie sobie z trudnymi wyzwaniami marketingowymi i inicjowanie transformacji przez lata było naszym podstawowym polem kompetencji. Mamy ogromne doświadczenie w pracy dla marek będących w niesprzyjających okolicznościach.

Wielokrotnie pracowaliśmy z wymagającymi kategoriami produktowymi. Znajdujemy rozwiązania w sytuacjach, gdy wcześniejsze próby rozwiązania danego zagadnienia okazywały się nieskuteczne.

diagnostyka

Wszystkie nasze projekty zawierają w sobie elementy diagnostyki. Do ich realizacji stosujemy zwinne, interdyscyplinarne podejście, mieszając płynnie różnorodne perspektywy badawcze – data, qual, quant, semiotyka, etnografia.
Wykonujemy również odrębne projekty analityczne i audytorskie /kategoria, marka, sytuacja/.

Opracowujemy własne metodologie diagnostyczne i metody testowania zaawansowanych prototypów rozwiązań /narzędzie ICL™/ dbając o to, żeby miały one przełożenie na realne decyzje biznesowe i wybory konsumenckie.

Opracowujemy własne metodologie diagnostyczne i metody testowania zaawansowanych prototypów rozwiązań /narzędzie ICL™/ dbając o to, żeby miały one przełożenie na realne decyzje biznesowe i wybory konsumenckie.

innowacje

Pomagamy w rozwoju istniejącego biznesu znajdując nowe pola kompetencji i pomagając w rozszerzeniu oferty.

Wspieramy procesy innowacji od idei do realizacji. Identyfikujemy i szacujemy potencjał rynkowy, opracowujemy koncepcję, a następnie pomagamy w inkubacji i skalowaniu projektu. Na życzenie realizujemy każdą fazę do wprowadzania na rynek w modelu end2end.

Uczestniczymy nie tylko w opracowaniu samego pomysłu, ale również w opracowaniu produktu i sourcingu, przygotowaniu budżetu i planu skalowania oraz w organizacji efektywnego zespołu, niezbędnego w pierwszej fazie. Kontrolujemy wdrożenie i pierwsze aktywacje marketingowe.

Dobieramy różne typy kompetencji poprzez poszukiwanie odpowiednich osób do projektu. Zespół od samego początku może stanowić integralną część procesu.

brand design

Tworzymy komunikację za pomocą designu – branding, naming, storytelling, packaging.

Dlatego myślimy w kategoriach całościowego doświadczenia płynnie przechodząc pomiędzy formami i dziedzinami projektowania. Operujemy na równi słowem i obrazem we wszystkich punktach styku, generując przy tym spójne doświadczenie.

Umożliwiamy markom bezpośredni kontakt z odbiorcami  i wejście z nimi w dialog. Dzięki formie, przekazujemy najważniejsze dla biznesu treści. Budujemy emocje wokół marki.

Dialog z nami inspiruje organizacje i pozwala zespołom jednoczyć się wokół wypracowanej wspólnie kultury wizualnej i narracji marki.

Pracowaliśmy dla: