ŁĄCZYMY KOMPETENCJE Z RÓŻNYCH DZIEDZIN KOMUNIKACJI. PRACUJEMY W INTERDYSCYPLINARNYCH ZESPOŁACH BADAWCZO-STRATEGICZNO-DESIGNERSKICH.

nasze kompetencje
innowacje
design thinking
identyfikacja okazji rynkowych
rozwój nowych produktów
ocena potencjału rynkowego
business model canvas
kalkulacja modeli biznesowych
inkubacja marek i produktów
pogłębiona analiza badań
innowacje
design thinking
identyfikacja okazji rynkowych
rozwój nowych produktów
ocena potencjału rynkowego
business model canvas
kalkulacja modeli biznesowych
inkubacja marek i produktów
pogłębiona analiza badań

strategia

Zajmujemy się szeroko rozumianymi strategiami i koncepcjami marketingowymi. Od portfela marek, przez strategię marki, portfolio produktowe, aż po strategię brandingową i aktywizację.

Budujemy marki, które głęboko angażują konsumentów, mają świeżą, emergentną propozycję i przede wszystkim mają istotne znaczenie w procesie decyzyjnym. Przeprowadzamy marki przez zmiany wynikające z transformacji biznesowej i marketingowej.

Radzenie sobie z trudnymi wyzwaniami marketingowymi i inicjowanie transformacji przez lata było naszym podstawowym polem kompetencji. Mamy ogromne doświadczenie w pracy dla marek będących w niesprzyjających okolicznościach.

Wielokrotnie pracowaliśmy z wymagającymi kategoriami produktowymi. Znajdujemy rozwiązania w sytuacjach, gdy wcześniejsze próby rozwiązania danego zagadnienia okazywały się nieskuteczne.

warsztaty koncepcyjne
eksperymentalne metody diagnostyczne
identyfikacja kluczowych dylematów
strategie marketingowe
pozycjonowanie
audyty marek
architektura portfolio
warsztaty koncepcyjne
eksperymentalne metody diagnostyczne
identyfikacja kluczowych dylematów
strategie marketingowe
pozycjonowanie
audyty marek
architektura portfolio

diagnostyka

Wszystkie nasze projekty zawierają w sobie elementy diagnostyki. Do ich realizacji stosujemy zwinne, interdyscyplinarne podejście, mieszając płynnie różnorodne perspektywy badawcze – data, qual, quant, semiotyka, etnografia.
Wykonujemy również odrębne projekty analityczne i audytorskie /kategoria, marka, sytuacja/.

Opracowujemy własne metodologie diagnostyczne i metody testowania zaawansowanych prototypów rozwiązań /narzędzie ICL™/ dbając o to, żeby miały one przełożenie na realne decyzje biznesowe i wybory konsumenckie.

Opracowujemy własne metodologie diagnostyczne i metody testowania zaawansowanych prototypów rozwiązań /narzędzie ICL™/ dbając o to, żeby miały one przełożenie na realne decyzje biznesowe i wybory konsumenckie.

rozwój produktów i usług
warsztaty strategiczne
customer journey
insighty
dedykowana diagnostyka
analiza danych
ocena i pomiar marek
benchmarking
semiotyka
rozwój produktów i usług
warsztaty strategiczne
customer journey
insighty
dedykowana diagnostyka
analiza danych
ocena i pomiar marek
benchmarking
semiotyka

innowacje

Pomagamy w rozwoju istniejącego biznesu znajdując nowe pola kompetencji i pomagając w rozszerzeniu oferty.

Wspieramy procesy innowacji od idei do realizacji. Identyfikujemy i szacujemy potencjał rynkowy, opracowujemy koncepcję, a następnie pomagamy w inkubacji i skalowaniu projektu. Na życzenie realizujemy każdą fazę do wprowadzania na rynek w modelu end2end.

Uczestniczymy nie tylko w opracowaniu samego pomysłu, ale również w opracowaniu produktu i sourcingu, przygotowaniu budżetu i planu skalowania oraz w organizacji efektywnego zespołu, niezbędnego w pierwszej fazie. Kontrolujemy wdrożenie i pierwsze aktywacje marketingowe.

Dobieramy różne typy kompetencji poprzez poszukiwanie odpowiednich osób do projektu. Zespół od samego początku może stanowić integralną część procesu.

identyfikacja ukrytych założeń
warsztaty dissruption
pomiar wielkości rynku
design offline i online
identyfikacja wizualna
doświadczenie z marką
narracja
packaging design
identyfikacja ukrytych założeń
warsztaty dissruption
pomiar wielkości rynku
design offline i online
identyfikacja wizualna
doświadczenie z marką
narracja
packaging design

brand design

Tworzymy komunikację za pomocą designu – branding, naming, storytelling, packaging.

Dlatego myślimy w kategoriach całościowego doświadczenia płynnie przechodząc pomiędzy formami i dziedzinami projektowania. Operujemy na równi słowem i obrazem we wszystkich punktach styku, generując przy tym spójne doświadczenie.

Umożliwiamy markom bezpośredni kontakt z odbiorcami  i wejście z nimi w dialog. Dzięki formie, przekazujemy najważniejsze dla biznesu treści. Budujemy emocje wokół marki.

Dialog z nami inspiruje organizacje i pozwala zespołom jednoczyć się wokół wypracowanej wspólnie kultury wizualnej i narracji marki.

Pracowaliśmy dla: