INSPIRACJA DO POZNAWANIA

DLA GRUPY PRODUCENTÓW WARZYW PRIMAVEGA PRZEPROWADZILIŚMY POGŁĘBIONY PROCES DIAGNOSTYCZNY, STRATEGICZNY I DESIGNERSKI, W WYNIKU KTÓREGO STWORZYLIŚMY NOWĄ MARKĘ SAŁAT – POLE DO POPISU.

Jeśli chodzi o warzywa zielone, klienci podejmują decyzje zakupowe na podstawie oceny świeżości produktu. Spędzają przy półce sklepowej maksymalnie 15 sekund. Wychodzą ze sklepu z najlepiej wyglądającym towarem. Generalnie nie zwracają uwagi na marki. Ale my potraktowaliśmy to jak wyzwanie i postanowiliśmy poszukać sposobu, jak zbudować ich relacje z konkretnym producentem.

W wyniku całościowego procesu stworzyliśmy nową markę. Powstała ona dzięki dogłębnemu zrozumieniu kategorii i potrzeb konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w przygotowanych przez nas raportach badawczych. Kompleksowa strategia pozwala konsekwentnie zdobywać miejsce na konkurencyjnym rynku warzyw zielonych. Tak jak przyciągający oko i przetestowany w badaniach design.

Opis projektu

Pracowaliśmy dla: