Jesteśmy bardzo dumni, że wspólnie z Fundacja Onkologiczna Alivia i Molecular Creative zdobyliśmy wyróżnienie za portal Moja Alivia
Narzędzie wspierające pacjentów onkologicznych i ich bliskich w odnalezieniu się w systemie po usłyszeniu diagnozy
Jako One Eleven, z Zuzanną Gałuszką i Tomkiem Bartnikiem na czele mieliśmy przyjemność:
- Stworzyć strategiczną podstawę, która umożliwiła Alivii lepszą komunikację z pacjentami i ich bliskimi,
- Określić rolę i charakter marki, aby skutecznie docierać do różnych grup odbiorców,
- Opracować kreatywny brief, na podstawie którego Molecular Creative stworzyło nową odsłonę komunikacji oraz spot promujący portal.
Fundacja Alivia, od lat działająca na rzecz zwiększania dostępu do najlepszej opieki onkologicznej, stanęła przed wyzwaniem: czy pozostać przy dotychczasowej narracji, czy zmienić kierunek? Wspólnie wypracowaliśmy odpowiedź – nową strategię i komunikację, opartą na idei „Dodajemy odwagi”, która przeszła pomyślne testy zarówno w kontekście rekrutacji pacjentów, jak i pozyskiwania wsparcia od darczyńców.
Ogromne podziękowania dla:
Agata Polińska, Aleksander Pawłowski, Joanna Frątczak-Kazana, Aleksandra Banaszkiewicz, Martyna Pawlikowska, Bartosz Poliński – za zaufanie i współpracę,
Marta Frączek, Adam Sierociński – za inspirujące pomysły na etapie ideacji oraz dla zespołu Molecular Creative, w szczególności pod kierunkiem Bartek Klimaszewski, za stworzenie nowej kreacji!
Dziękujemy również SAR za wyróżnienie i cieszymy się, że mogliśmy wspierać tak ważny projekt.
Więcej o gali i nagrodach: Innovation 2024