Bloxin
Tarcza ochronna

PROJEKT

Rzadko kiedy możemy powiedzieć, że nasza praca pomaga ratować życie. W przypadku Bloxinu było inaczej. To środek tworzący dodatkową barierę ochronną przeciwko wnikaniu wirusów do organizmu – także wirusów COVID-19. A my pomogliśmy wprowadzić go na rynek tak szybko, jak to możliwe.

Zaproponowaliśmy iteracyjny proces, którego celem było maksymalne skrócenie czasu trwania projektu. Spotkania roboczy odbywały się w wąskim gronie, ale brały w nich udział najważniejsi przedstawiciele klienta. Prezentowaliśmy propozycje designu, a następnie na żywo nanosiliśmy na nie poprawki. Kolejne sesje odbywały się w krótkim odstępie. Jednocześnie trwała procedura sprawdzania pod kątem prawnym zaproponowanych nazw.

REALIZACJA

Barwy marki nawiązują do najbardziej znanej bariery ochronnej, którą przez ostatnie miesiące poznaliśmy aż zbyt dobrze – maseczki ochronnej. Nazwa jasno komunikuje, w jaki sposób działa produkt. Wrażenie to potwierdzają elementy graficzne odwołujące się do symbolu tarczy. Ważna jest także architektura informacji oraz czytelny komunikat – Bloxin stanowi barierę przeciwko wirusom wywołującym choroby. Mowa tu o przeziębieniu, grypie i COVID-19.

EFEKTY

Proces od momentu briefu do rozpoczęcia produkcji opakowań trwał 82% krócej niż zazwyczaj. Produkt trafił na półki sklepowe w ekspresowym tempie. Klient rozpoczął komunikację z odbiorcami, która opierała się nie na motywacji negatywnej, lecz pokazywała korzyści płynącej z korzystania z dodatkowej ochrony. A my mogliśmy, w taki sposób jak umiemy najlepiej, dołożyć swoją cegiełkę do powrotu do normalności.

CREDITS

Klient: USP Zdrowie
Analiza, Strategia, Design: One Eleven

SHARE:
/
Pracowaliśmy dla:
aleo
warka
vercom
ttv
e.wedel
usp_zdrowie
unilever
tvp
redbull
r22
play
pelavo
nc+
maspex
kir
ing
perla
kompania_piwowarska
ibuprom
erbud
dilmah
dauman
redge
cosmedica
apap
tvn
bausch
bigmilk
Loading