Pueria
Spokój i wsparcie

PROJEKT

Kobiety w ciąży dbają jednocześnie o zdrowie swoje i nienarodzonego dziecka. Dlatego chcą sięgać po preparaty, które dają im pewność, że robią to dobrze. Takim suplementem jest Pueria. Zarówno, jeśli chodzi o formulację, jak i design.

USP Zdrowie zleciło nam konsultację i korektę przygotowanego designu. Celem było stworzenie identyfikacji wizualnej, która wyróżnia się spokojem i elegancją. Wpisuje się w kody kategorialne. Ma uporządkowaną architekturę informacji. W zrozumiały sposób tłumaczy, że w kapsułkach zamknięte są składniki rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Ginekologów i Położników.

REALIZACJA I EFEKTY

Przeszliśmy cały proces – od uporządkowania designu, po wprowadzenie elementów, które wyróżnią Puerię na półce. Dookreśliliśmy kolory marki. Wprowadziliśmy jasny podział na dwie linie: wczesny etap ciąży i ciążę wraz karmieniem piersią. Zaprojektowaliśmy czytelne ikony oraz tabele. Wreszcie pokryliśmy opakowanie folią, która w estetyczny sposób odbija światło. Dzięki temu marka wyróżnia się pośród konkurencji na półce. Potwierdził to przeprowadzony przez nas test widoczności.

W efekcie klient otrzymał poprawiony design opakowania, który odpowiada on na założenia projektowe i wyróżnia się na rynku. Konsumentki zyskały natomiast preparat z czystym składem, idealnie wspierający ich zdrowie w czasie ciąży.

CREDITS

Klient: USP Zdrowie
Analiza, Design: One Eleven

SHARE:
/
Pracowaliśmy dla:
aleo
warka
vercom
ttv
e.wedel
usp_zdrowie
unilever
tvp
redbull
r22
play
pelavo
nc+
maspex
kir
ing
perla
kompania_piwowarska
ibuprom
erbud
dilmah
dauman
redge
cosmedica
apap
tvn
bausch
bigmilk
Loading