Mod21
Przyszłość budownictwa

PROJEKT

Grupa budowlana Erbud poprosiła nas o stworzenie marki zajmującej się budownictwem modułowym. Mieliśmy przygotować spółkę do działania na rynku polskim i niemieckim. Zaprezentować jej zdolność do wznoszenia kilkukondygnacyjnych budynków. Zaakcentować proekologiczność rozwiązań i pamiętać, że nowoczesny charakter marki musi iść w parze z budzącym zaufanie wizerunkiem.

REALIZACJA

Zaczęliśmy od wymyślenia nazwy. MOD21 w bezpośredni sposób odnosi się do budownictwa modułowego. Odwołuje się do roku powstania spółki oraz rozwiązań technicznych na miarę XXI wieku. Podkreśla także fakt, że większość prac budowlanych MOD21 wykonywanych jest pod dachem fabryki. Po 21 dniach z taśmy produkcyjnej zjeżdża gotowy moduł, który musi już tylko zostać przewieziony na plac budowy i połączony z innymi.

Opracowaliśmy kompletny brandbook. Jego zadaniem jest pomoc działom marketingu – zarówno w Polsce, jak i w Niemczech –  w konsekwentnym budowaniu wizerunku marki.

Aby przedstawić firmę, stworzyliśmy także stronę internetową. Zaprojektowaliśmy jej dnie wersje – polską i niemiecką. Różnią się one nie tylko językiem, ale i strukturą. Stało się tak, ponieważ spółka ma odmienne oczekiwania względem działalności na obu rynkach.

EFEKTY

W Ostaszewie pod Toruniem powstała fabryka. Spółka rozpoczęła rekrutację zarówno w Polsce, jak i Niemczech. Dzięki temu w ciągu najbliższych lat MOD21 ma dojść do 1,5 mld przychodów rocznie i stać się jednym z filarów grupy Erbud. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc w stworzeniu nowej marki i wzoru na przyszłość budownictwa.

CREDITS

Klient: ERBUD
Design & Website: One Eleven, dys.studio

SHARE:
/
Pracowaliśmy dla:
aleo
warka
vercom
ttv
e.wedel
usp_zdrowie
unilever
tvp
redbull
r22
play
pelavo
nc+
maspex
kir
ing
perla
kompania_piwowarska
ibuprom
erbud
dilmah
dauman
redge
cosmedica
apap
tvn
bausch
bigmilk
Loading