KTR
Widmo kreacji
WYZWANIE
Festiwal, Konkurs i Gala Konkursu Twórców Reklamy jest corocznym świętetm branży kreatywnej. KTR to największe wydarzenie tego typu w Polsce, a organizacja działa cały rok, promując dobre praktyki i budując środowisko. Identyfikacja wizualna konkursu jest także identyfikacją samego Klubu.
DZIAŁANIA
Chcieliśmy pokazać efemeryczny charakter tego, co leży u podstawy działania całej branży – odnaleźć wizualną reprezentację pomysłu. Dodatkowo, symbolem tej wizji miał być miecz – nagroda z lekkiej stali polerowanej zaprojektowana przez Oskara Ziętę, wręczana dorocznie w trakcie Gali.
Zaprojektowaliśmy specjalną konstrukcję, dzięki której miecz ruszał się samoistnie, a także poddawał się ręcznej animacji. Stosując technikę długiego naświetlania, udało nam się uciec od podstawowej formy, zastępując ją światłem odbitym. Miecz znika, pojawia się jego widmo. Znika nagroda, pojawia się praca, za którą nagroda jest wręczana.
Anna Zimecka, Project Director, SAR